شرح مختصری از سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه یا همان بلک هت سئو که در فضای مجازی با آن آشنا هستیم و امروزه در آموزش طراحی سایت بسیار رایج شده است به استراتژی و روش های غیر قانونی گفته می شود که برخی سودجویان با اجرای آنها سعی در فریب دادن موتورهای جستجوگر گوگل و افزایش امتیاز و رتبه خود در مدت زمان خیلی کم و در نتیجه قرار گرفتن در جزو سئو سایت های برتر را دارند. این امتیاز و رتبه بندی کاذب بوده و سایت مورد نظر هیچ یک از نیازهای کاربران خود را برطرف نمی کند و در مدت زمان اندکی رتبه سایت افت می کند. اکثر اوقات دست طراحان سایت های متقلب برای گوگل رو می شود و آنها محکوم به پرداخت جرائم نقدی بسیاری بر حسب تخلف خود می شوند.

8 استراتژی کاربردی انجام سئو کلاه سیاه

  1. استفاده از کلمات کلیدی فراوان در طراحی سایت باعث می شود گوگل در گاهی موارد فریب بخورد.

  2. بی رنگ کردن کلمات کلیدی در متن ها به گونه ای که برای کاربران قابل مشاهده نباشد اما جستجوگرهای گوگل آن را شناسایی کنند.

  3. قرار دادن لینک های بسیار در سایت که نشانه کمبود کیفیت متن ها و مقالات سایت می باشد اما به موتور جستجوگر گوگل تلقین می شود که سایت شما ورودی زیادی دارد.

  4. گذاشتن پیام هایی حاوی لینک های غیر مرتبط در زیر متن سایت های مختلف توسط طراحان سایت

  5. استفاده از متن ها یا مقالات کپی شده از سایت های دیگر که

  6. بسیاری از طراحان سایت ها در طراحی سایت خود به بازنویسی مقاله ها می پردازند به طوری که فقط جمله بندی را عوض می کنند.

  7. بی رنگ کردن متن مقاله ها توسط مدیر یا طراح سایت به طوری که برای کاربران قابل رویت نباشد اما برای موتور جستجوگر گوگل خوانا باشد نیز از روش های آموزش طراحی سایت برای دور زدن گوگل می باشد.

  8. قرار دادن کلمات کلیدی بصورت لینک که با کلیک بر روی آن با متنی مواجه می شویم که هیچ ارتباطی با لینک مورد نظر ندارد و سایت مربوط از نظر سئو سایت هیچ امتیازی ندارد و فقط قصد نگه داشتن کاربر در سایت خود را دارند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید