بازده زمانی رقص گوگل


به طور مشخص و با قطعیت در طراحی سایت و خصوصاً مباحثی که به سئو و بهینه سازی سایت ارتباط دارد نمی توان اظهار نظر کرد زیرا موتورهای جستجو اطلاعات دقیقی را از عملکرد الگوریتم های خود ارائه نمی دهند و تمامی اطلاعاتی که ارائه می شود نتیجه تجربه و بررسی کارشناسان سئو سایت می باشد. در مورد رقص گوگل نیز به همین شیوه است و به صورت تقریبی می توان گفن بروزرسانی و آپدیت های گوگل در سال ده بار اتفاق می افتد. تشخیص اینکه گوگل در چه زمانی در حال آپدیت می باشد دشوار نیست و از تغییرات ناگهانی در نتایج جستجو می توان آن را تشخیص داد.

نکاتی در مورد رقص گوگل 

رقص گوگل و مشابهت با سایر جستجوگرها


این اتفاق چند ساعت تا چند روز می تواند طول بکشد و نباید به اشتباه شروع به انجام تغییرات در طراحی سایت خود کرد زیرا تغییر ناگهانی جایگاه در این دوره طبیعی است. البته جدا از گوگل سایر موتورهای جستجو نیز چنین وضعیتی را دارند و مجبور هستند که برای آپدیت خود زمانی را اختصاص بدهند و ساختار جدید طراحی سایت ها را مورد بازبینی دقیق قرار دهند و این نیز با اشراف بر این مساله می باشد که همیشه کاربران فراوانی در حال استفاده از این موتورهای جستجو می باشند.

نکاتی در مورد رقص گوگل 

دلیل تغییر رتبه در رقص گوگل


امروزه در طراحی سایت افراد و شرکت های فراوانی در رقابت برای کسب رتبه های برتر در کلمات کلیدی خاصی می باشند و همواره در تلاشند تا جایگاه خود را حفظ کرده و آن را ارتقاء ببخشند. موتور جستجوگر گوگل نیز برای اینکه رتبه بندی دقیق تری را از این کلمات کلیدی ارائه دهد باید معیارهای زیادی را مد نظر قرار دهد و هر روز نیز این معیارها را دقیق تر کند و الگوریتم های خود را بهبود ببخشد. هر میزان که یک سایت در معیار های مختلف طراحی سایت خود بتواند بیشتر نظر گوگل را جلب کند و محتوای با کیفیت تر و لینک های قوی تری داشته باشد می تواند در رتبه بهتری قرار بگیرد. به همین دلیل و با توجه به رقابت لحظه ای و فعالیت متداوم وب مستر ها نیاز است که گوگل به صورت مرتب الگوریتم های خود را بهبود ببخشد تا بتواند با سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری مقابله کرده و طراحی سایت هایی که بدون اقدامات قانونی و اصولی قصد بالا آمدن در رنکینگ را دارند را شناسایی کند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید