تغییرات در الگوریتم های گوگل در فواصل زمانی معین امری اجتناب ناپذیر می باشد و این موتور جستجو باید در بازده های زمانی معینی الگوریتم های خود را تغییر دهد. این شیوه از سال 2002 به بعد در گوگل وجود داشت و آن زمان در هر هفت روز یکبار و روز دوشنبه این کار انجام می شد. اما بعد از گذشت چند مدت این بازده زمانی به یک ماه افزایش یافت. باید توجه کرد که در زمان این تغییرات در طول چند دقیقه و یا چند روز ممکن است سایت ها در رتبه بندی دچار تغییرات اساسی شده و یا حتی حذف شوند اما بعد از اتمام رقص گوگل، بر حسب الگوریتم های جدید طراحی سایت ها و محتوا و لینک های آنها بازبینی می شود و رتبه بندی می شوند.

دلایل رقص گوگل و سایت های بهینه 

سایت های متأثر از رقص گوگل


اما سوالی که ممکن است برای شما به وجود بیاید این است که چه سایت هایی در رقص گوگل تحت تأثیر قرار می گیرند. رتبه سایت شما در تأثیر رقص گوگل تغییری ایجاد نمی کند و در واقع اصلا مهم نیست که در چه بخشی قرار دارید. طراحی سایت هایی که می تواند بیشترین تأثیر پذیری را داشته باشد باید شرایط زیر را دارا باشند. سایت هایی با سئو کلاه سیاه و تعداد زیادی لینک در مدت زمان کوتاه(لینک های خریداری شده) و نیز محتوای بی کیفیت و کپی شده، طراحی سایت هایی که جدیداً انجام شده اند، عدم رعایت اصول و قوانین سئو سایت، استفاده از کلمات کلیدی جدید و عدم تثبیت جایگاه آن کلمه در موتور جستجوی گوگل و ... ویژگی های عمده طراحی وب سایت هایی است که بیشترین تأثیر را از رقص گوگل می گیرند.

دلایل رقص گوگل و سایت های بهینه 

طراحی سایت ایمن از تغییر در رقص گوگل


اما در مقابل موارد بالا یک سری از طراحی وب سایت ها نیز با ویژگی های مثبتی که دارند در رقص گوگل جایگاهشان نه تنها تغییر نکرده و یا بسیار کم تغییر می کند بلکه مستحکم نیز می شود. ویژگی ها شامل: تولید محتوای قوی و هدفمند بر پایه نیاز کاربران و مورد پسند آنها، عدم استفاده از تکنیک های میانبر و مغایر با قوانین گوگل که به تکنیک های سیاه شهرت دارند، عدم استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی در متن ها و محتوای طراحی سایت، لینک های داخلی و خارجی بهینه شده و صحیح و معتبر که به صورت متداوم و سیستمی به سایت داده می شوند و بسیاری موارد مثبت دیگر.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید