انتخاب کلمات کلیدی مناسب سایت


یکی از مهم ترین موضوعات که در ساخت سایت باید در مورد آن تصمیم گیری کنید انتخاب کلمات کلیدی سایت است. شما طبق این کلمات سئو سایت خود را انجام می دهید و هنگامی که کاربران در موتور جستجویی نظیر گوگل این کلمات را سرچ می کنند سایت شما و دیگر سایت هایی که این کلمات کلیدی را دارند به آنها معرفی می شود. انتخاب این کلمات کلیدی به صورت رندوم و سلیقه ای نیست و برای انتخاب آنها باید مواردی نظیر حوزه کاری و فعالیت خود و علایق کاربران را در نظر بگیرید. بنابراین می توان گفت که کلمات کلیدی در طراحی سایت نقش سنگ بنا و شالوده سایت شما را ایفا می کنند. اما این که چگونه کلمات کلیدی مناسب را بیابیم خود مبحثی مهم تر است که در این نوشته در پی آن می باشیم.

آموزش طراحی سایت و کلمات کلیدی خوب 

اهمیت انتخاب کلمات کلیدی در طراحی سایت


همانگونه که اشاره کردیم کلمات کلیدی در جذب ترافیک هدفمند به سایت شما مؤثر است و در سئو سایت شما نیز تأثیر انکار ناپذیری دارد. در سالهای اخیر با توجه به تغییراتی که موتورهای جستجو در الگوریتم های خود ایجاد کرده اند و افزایش تعداد سایت هایی که با بهینه سازی سایت خود در کلمات کلیدی آشنایی دارند، نقش کلمات کلیدی مهم تر از قبل شده است و در محتوای سایت خود باید دقت ویژه به این مقوله داشته باشید. کلمات کلیدی را می توان واژگان طلایی در ارتباط با مقوله کاری و فعالیت شما و یا کالاها و خدماتی که ارائه می دهید نامید که در جستجو توسط کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو ارزش بالای آن مشخص می گردد.

آموزش طراحی سایت و کلمات کلیدی خوب 

نقش کلمات کلیدی در سئو سایت


قبل از هر اقدامی باید تلاش کنید تا یک پژوهش در زمینه کلمات کلیدی مرتبط به سایت خود و جامعه هدف که می توانند مشتریان بالقوه شما تلقی گردند، انجام دهید. سپس با استفاده از نتایج کسب شده و آنالیز سایت های رقیب کلمات کلیدی مناسب در طراحی وب سایت خود را انتخاب کنید. در واقع شما باید کلماتی را انتخاب کنید که بیشترین مناسبت را با فعالیت کاری شما دارند و از نظر کاربران نیز بسیار پر جستجو می باشند. اما چگونه کلمات پر جستجو توسط کاربران را بیابیم. یکی از مناسب ترین روش ها کمک گرفتن از ابزار گوگل ادوردز می باشد که در مقاله آتی آموزش طراحی سایت، آن را به صورت کامل برای شما همراهان عزیز شرح خواهیم داد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید