عضویت در شبکه های اجتماعی


یکی از کارهای بسیار مهم برای بهینه سازی سایت از طریق سئوی خارجی عضویت در شبکه های اجتماعی می باشد که به این وسیله می توانید رتبه خود را در گوگل افزایش دهید. از مهمترین و پربازدید کننده ترین شبکه های اجتماعی می توان به توییتر، فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام اشاره کرد که با عضو شدن در همه این شبکه ها می توانید ورودی سایت خود را افزایش دهید و به صفحه اول گوگل که هدف نهایی و اصلی طراحی سایت و سئو سایت است راه پیدا کنید.

چند شاه کلید سئو خارجی در بهینه سازی سایت 

ساخت وبلاگ و نقش آن در بهینه سازی سایت


ساختن وبلاگ و قرار دادن متن ها یا اخبار سایت در آن یکی از راه حل های سئوی خارجی برای منتشر کردن و توزیع مطالب سایت شما می باشد. از آنجایی که وبلاگ محبوبیت بسیار بیشتری از وب سایت در نزد کاربران دارد ساختن یک وبلاگ برای دست یابی به سئو سایت از سوی طراحان سایت ضروری می باشد. برای این منظور می توان از وبلاگ نویسان ماهر کمک گرفت تا مطالب وبلاگ طوری طراحی شود که کاربران را به وب سایت بفرستد.


تشکیل گروه ها و کانال های آنلاین


با تشکیل گروه های آنلاین و نیز کانال های فعال در وب سایت ها و وبلاگ های با رتبه خوب امکان تبادل لینک را برای کاربران و مشتریان فراهم کنید. داشتن کارشناسانی که به طور همیشگی آنلاین هستند و یه پرسش های متداول کاربران پاسخ می دهند نیز یکی از راه حل های سئوی خارجی برای بالا بردن رتبه و ترافیک وب سایت شما می باشد.

چند شاه کلید سئو خارجی در بهینه سازی سایت 

قرار دادن وب سایت در شبکه های جستجو


برای بالا بردن امتیاز وب سایت می توانید بعد از طراحی سایت آن را در موتورهای جستجوی مشهور و پر طرفدار مثل گوگل و یا یاهو بگذارید تا در دسترس همگان باشد. قرار دادن وب سایت در این شبکه ها و موتورهای جستجو از طریق سئوی خارجی منجر به افزایش رتبه شما می شود

 تولید و به روزرسانی محتوا


به روزرسانی محتوا در آموزش طراحی سایت بسیار مهم است و باعث می شود تا سایت شما همیشه آنلاین باشد و کاربران زیادی را به سوی خود جذب کند. هر چه مقاله ها و مطالب سایت شما به روز باشد و نیز بتواند نیاز کاربران را برآورده کند باعث می شود تا در گوگل به سرعت از سایت های دیگر سبقت بگیرد و در صفحه اول و در میان سایت های برتر قرار بگیرد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید