ماهیت لینک داخل


در سئو سایت همانگونه که به دفعات اشاره کرده ایم موارد فراوانی را باید رعایت کنید تا بتوانید یک طراحی سایت ایدئال از نظر سئو داشته باشید. یکی از این موارد که به راحتی می توانید اعمال کنید لینک داخلی می باشد. به وسیله لینک های داخلی می توانید بدون دردسر یک محتوای بهینه را بسازید. رعایت لینک داخلی در هنگام بارگذاری محتوا از نکات مورد علاقه موتورهای جستجو خصوصاً گوگل است که توجه ویژه ای به آن می کنند و امتیازات خوبی را نیز به آن اختصاص می دهند.

لینک داخلی در طراحی سایت چگونه است

کم توجهی به لینک داخلی اصولی


این موضوع که لینک داخلی درستی را ارائه کنیم تا کاربران بتوانند موضعات مشابه و احتمالاً مورد علاقه خود را به راحتی با کلید بر روی آن کلید واژه بیابند یکی از مواردی است که بسیاری از سایت ها با وجود لینک های داخلی که دارند به درستی رعایت نکرده اند. لینک داخلی به این صورت است که به طور مثال اگر در زمینه طراحی وب سایت فعالیت می کنید و مقاله ای تحت عنوان جریمه های گوگل تحریر می کنید که در آن از کلمه پنالتی سایت استفاده شده است و در مقاله ای دیگر پنالتی سایت را به صورت مفصل توضیح داده اید، بنابراین این کلمه را به آن مقاله لینک می دهید و نه اینکه به مقاله ای که صرفاً بدون توضیحات کامل فقط از کلمه پنالتی سایت استفاده شده است. به همین دلیل یکی از دلایلی که باعث می شود کاربران در سایت شما بمانند و مقالات دیگر سایت را نیز بخوانند همین لینک های داخلی در طراحی سایت و محتوا می باشد.

لینک داخلی در طراحی سایت چگونه است 

موتور جستجو و لینک های داخلی در سئو سایت


اشاره کردیم که نقش لینک داخلی در رضایت گوگل و دیگر موتورهای جستجو و نیز سئو سایت بسیار مهم است. استفاده از لینک های داخلی در محتوای سایت باعث می شود که موتور های جستجو بتوانند بسیار سریع تر به بخش های مختلف سایت دسترسی پیدا کرده و ارتباط میان اجزای سایت را بهتر درک کنند. به همین صورت هر میزان از مؤلفه هایی استفاده کنید که کاربران را راضی نگه دارد موتور جستجو نیز امتیاز بیشتری به شما خواهد داد و یکی از این مؤلفه های مهم همین استفاده اصولی از لینک داخلی می باشد. با این مواردی که اشاره کردیم اهمیت استفاده صحیح از لینک داخلی در بهینه سازی سایت روشن تر شد و حال باید به سراغ سایت خود رفته و تلاش کنید که زنجیره ای از لینک های داخلی را ایجاد کنید. البته تعداد لینک ها و سایر مشخصات آنها را نیز که در مقالات بخش آموزش طراحی سایت، رعایت کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید