طراحی سایت خبرگزاری


نسل ما در روزنامه های کاغذی را نیز خوانده است. این کلمات عجیب به نظر در آینده ای نه چندان دور کاربرد پیدا خواهد کرد. روزنامه ها نیز به مانند فلاپی و ... با ورود و گسترش تکنولوژی های جدید رو به زوال رفته و استفاده از آنها از جهات مختلف دیگر به صرفه و منطقی نیست، هر چند که جزئی از نوستالوژی های ما باشند. ورود اینترنت و طراحی وب و موارد مشابه باعث شده است که بیشتر افراد جامعه برای دریافت اخبار، تلفن های همراه و تبلت ها و لب تاب ها را ترجیح بدهند به روزنامه ها. نفوذ هنر طراحی وب سایت به این عرصه نیز گسترده و جالب توجه بوده است و خبرگزاری های مختلف با طراحی سایت اخبار را به صورت لحظه ای و در بعضی موارد آنلاین و در قالب نوشته و ویدئو یا تصویر به کاربران ارائه می دهند. بروز رسانی لحظه ای از ویژگی های برتری طراحی سایت خبرگزاری در مقایسه با روزنامه ها است.

طراحی سایت خبرگزاری چگونه است 

خصوصیات مهم طراحی سایت خبرگزاری


با مقدمه فوق، چند مورد از ویژگی های ساخت سایت خبرگزاری را در زیر با هم مرور می کنیم. این گونه سایت ها باید دارای یک دسته بندی مناسب و دقیق باشد که با توجه به موضع خبر و نیز زمان منتشر شدن تنظیم شده باشد. گزینه ای برای جستجوی خبرها و درج این قابلیت که کاربران بتوانند خبرها را برای خود چاپ کرده و پرینت بگیرند. امکان آپدیت لحظه ای و مداوم اخبار سایت، در نظر گرفتن بخشی برای ارسال اخبار و تصاویر و یا نظر دهی و پیشنهادات از طرف کاربران و بازدیدکنندگان سایت و نیز بخشی برای انتشار اخبار ویژه و مهم و پر بیننده به صورت مجزا از جمله خصوصیات و ویژگی های مهمی است که در طراحی سایت خبرگزاری باید مورد توجه قرار گیرد.

طراحی سایت خبرگزاری چگونه است 

مزایای طراحی سایت خبرگزاری


سایت های خبرگزاری باید امکاناتی نظیر ساخت تعداد زیادی صفحه و به سادگی، مدیریت سایت توسط چند نفر و امکان ارائه محدودیت در هر کدام از ادمین ها توسط مدیر و نیز عدم نیاز به دانش تخصصی برای انجام امور مدیریت سایت، دارا بودن قابلیت تهیه نسخه پشتیبان و درج تبلیغات در سایت و همچنین دارار بودن امنیت کافی از هر نظر و هزینه های کمتر از انتشار روزنامه، همگی از مزایای طراحی سایت خبرگزاری توسط مدیران می باشد. گرافیک زیبا و جذاب که کاربر را خسته نکند و چیدمان صحیح مطالب و فوتر ها و تبلیغات، سئو سایت بسیار خوب در کلمات کلیدی متناسب و سرعت بالای سایت با وجود درج محتوای بسیار زیاد در آن نیز از دیگر عواملی هستند که می توانند موفقیت طراحی وب سایت خبرگزاری را به همراه داشته باشند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید