شاید اگر بخواهیم سئو سایت را به چند بخش مهم تقسیم بندی کنیم نقش تولید محتوای و مطالب مناسب در وهله اول و سپس بک لینک ها و لینک های داخلی بیشترین اهمیت را دارا می باشد. بک لینک ها تأثیر زیادی در بهینه سازی سایت دارند و اثر آنها در رنکینگ الکسا و رتبه گوگل به خوبی مشهود است. این مورد در باره هر نوع بک لینکی صادق نمی باشد و بک لینک های شما باید شرایط استاندارد و اصولی را دارا باشند، نو فالو نباشند و از سایت هایی که در لیست سیاه موتورهای جستجو می باشند بک لینک نگیرید. همچنین خرید لینک نیز از مواردی است که باعث می شود سایت شما جریمه شود.

تعداد بک لینک های مورد نیاز در سئو سایت 

تأثیر تعداد بک لینک ها در بهینه سازی سایت


تعداد بک لینک ها قطعاً از موارد مهمی می باشد که نمی توان تأثیر آنها را منکر شد. اما هر میزان تعداد بک لینک های بیشتری در روز ثبت کنید وقت بیشتری باید اختصاص دهید و طبیعتاً نیاز دارید که تایم خود را مدیریت کنید. تعداد بک لینک ها باید به نسبت رقابت در کلمات کلیدی شما باشد. آنالیز طراحی سایت های رقیب و فعالیت آنها می تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید چه تعداد بک لینک در روز ثبت کنید. هر میزان که کلمات کلیدی شما مشکل تر و رقابت در آنها بیشتر باشد نیاز به میانگین بک لینک های بیشتری خواهید داشت. در حالت عادی توصیه ما این است که به صورت ثابت در روز بین 7 تا 10 بک لینک برای سایت خود ثبت کنید اما این تعداد برای کلمات رقابتی تا 30 بک لینک و بیشتر نیز قابل افزایش است.

تعداد بک لینک های مورد نیاز در سئو سایت 

اهمیت کیفیت بک لینک و اصولی بودن آن


در بالا به اهمیت تعداد بک لینک ها در طراحی سایت و ثابت بودن روند بک لینک گذاری برای تأثیر مؤثر در بهینه سازی سایت، اشاره کردیم ولی مهم تر از تعداد بک لینک ها کیفیت آنها می باشد. سایت هایی که از آنها بک لینک تهیه می کنید باید سایت هایی با اعتبار و رتبه خوب باشند. تهیه8 بک لینک از سایت هایی با رنک پایین تر از شما و یا سایت هایی که در لیست سیاه موتورهای جستجو قرار دارند و اسپم هستند و یا خرید تعداد زیادی بک لینک در یک بازده زمانی باعث می شود که گوگل اعتمادش به سایت شما را از دست بدهد و علاوه بر تأثیرات منفی در سئو سایت حتی سایت شما پنالتی شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید