در ادامه مجموعه مباحث آموزش طراحی سایت و انواع آن در این نوشته به ارائه نکاتی خواهیم پرداخت. در دسته بندی های مختلفی می توان به تقسیم انواع طراحی سایت پرداخت. یکی از دلایل عمده ای که باعث می شود طراحان و یا شرکت های طراحی وب سایت در قبال کارشان از شما هزینه های متغیری را طلب کنند نیز همین می باشد. البته دلایل دیگری نیز می تواند در قیمت مؤثر بوده ولی یکی از دلایل نوع طراحی سایت است که بازده قیمتی آن را از 90 هزار تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر می سازد. در این قسمت به یکی از این انواع که طراحی سایت استاتیک یا طراحی سایت ثابت می باشد می پردازیم.

در طراحی وب سایت، استاتیک بودن به چه معناست 

طراحی وب سایت استاتیک یا ثابت به چه معناست


یک طراحی سایت پر کاربرد و همگانی البته در گذشته، این جمله شاید تعریف مناسبی برای طراحی سایت استاتیک باشد. کاربرد این نوع طراحی در سایت های شخصی و شخصیت ها امروزه نیز کاربرد دارد. وجه مشخه طراحی ایستا این است که یک حالت نمایش بیشتر ندارد و ایجاد هر گونه تغییری در انها بسیار دشوار می باشد و دلیل نامگذاری آنها نیز همین ثابت بودن مطالب و محتوای آنها می باشد. به همین خاطر این نوع طراحی امروزه به ندرت مورد استفاده قرار گرفته و انجام بهینه سازی سایت و سئو در این نوع سایت ها نیز بسیار مشکل است، اما کماکان برای سایت های شخصی که مدیر آن وقت و یا دلیلی برای بارگذاری اطلاعات جدید در آن ندارد و می خواهد در هزینه های خود نیز صرفه جویی کند، می تواند مناسب باشد.

در طراحی وب سایت، استاتیک بودن به چه معناست 

طراحی سایت ایستا چه ایرادات و مزیت هایی دارد


از نکاتی که می توان به عنوان مزیت در طراحی سایت ایستا یا همان استاتیک اشاره کرد صرف زمان بسیار کم برای آماده کردن و طراحی آن و همچنین مهم تر اینکه هزینه طراحی آنها نیز بسیار کمتر می باشد. در واقع مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی در ابعاد گوناگون هزینه ها یکی از دلایل کاربرد این گونه سایت ها در دنیای امروز می باشد. از آنجایی که این سایت ها با توجه به ثابت بودن صفحات و محتوا تعداد صفحات کمی دارند در نتیجه هزینه هاست آنها نیز بسیار کمتر می باشد و مدیریت آن نیز نیاز چندانی به صرف و اختصاص زمان ندارد. اما در کنار این محاسن و مزایا که اشاره کردیم یکی از مشکلات عمده و ایراداتی که به طراحی وب سایت استاتیک وارد است این است که در صورتی که به هر دلیلی قصد ایجاد تغییرات هر چند کوچکی در آن داشته باشید باید از یک طراح سایت کمک بگیرید. این وابستگی به شرکت و یا فرد طراحی کنند از ایرادات مهم این نوع سایت می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید