سئو سایت یک فرایند طولانی مدت و زمان بر و شامل بخش های مختلفی از جمله تولید محتوا، شبکه های اجتماعی، مباحث فنی و بک لینک ها و ... می شود. بررسی و تجزیه و تحلیل در مورد عوامل مؤثر در سئو همواره در حال انجام است تا بتوان سایت ها را به صورت هدفمند و با برنامه در رتبه های برتر موتورهای جستجو قرار داد. اما یکی از دغدغه های سئو کار ها که همواره ممکن است برای هر سایتی به وجود بیاید افت یکباره و آنی سئو سایت می باشد. این افت در برخی موارد ممکن است در نهایت به جریمه سایت و حتی پنالتی سایت نیز منجر شود. به همین دلیل بهتر است با مواردی که در کاهش یکباره کیفیت بهینه سازی سایت شما تأثیر گذار است آشنا شوید.

چرا سئو سایت شما به صورت آنی دچار افت می گردد 

عدم فعالیت تولید محتوا در سئو سایت


همانگونه که اشاره کردیم یکی از مؤلفه های مهم در طراحی سایت تولید محتوای مناسب و تداوم ثبت این محتوا در بازده های زمانی مشخص می باشد. برخی از سایت ها به صورت مقطعی و بسیار نا منظم اقدام به ثبت محتوا می کنند و گاهاً مدت ها محتوایی در سایت خود قرار نمی دهند که این روند در بهینه سازی سایت و سئو یک خلل بزرگ ایجاد خواهد کرد. در این حالت افت سئو در سایت شما بسیار محتمل خواهد بود و باید تلاش کنید محتوای مناسب و برنامه ریزی شده به صورتی که تداوم داشته باشد را در سایت قرار دهید. ارائه محتوا برای رفع تکلیف نیز تفاوتی با عدم ثبت محتوا نخواهد داشت و علاوه بر بی تأثیر بودن زمان شما را نیز هدر خواهد داد.

چرا سئو سایت شما به صورت آنی دچار افت می گردد 

کپی محتوا و بک لینک های غیر اصولی در بهینه سازی سایت


همواره تأکید کرده ایم که رعایت اصول اخلاقی در طراحی سایت و تولید محتوا، علاوه بر اینکه دید کاربران را نسبت به شما بهتر خواهد ساخت، موجبات رضایت و اعتماد موتورهای جستجو به سایت شما را نیز فراهم می کند. کپی محتوای دیگر سایت ها علاوه بر غیر اخلاقی بودن در سئو سایت شما نیز شدیداً تأثیر منفی خواهد داشت. این مورد نیز از مواردی است که در صورت عدم رعایت آن می تواند منجر به جریمه شدن سایت شما از طرف گوگل شود و افت محسوسی را در سئو سایت خود تجربه نمایید. همچنین در مقالات دیگر نیز اشاره کردیم که سعی کنید بک لینک های با کیفیت از سایت های دارای رنک خوب و معتبر تهیه کنید و از خرید بک لینک و یا درج بک لینک در سایت های اسپم شدیداً دوری کنید زیرا موجبات افت سئو سایت شما به صورت یکباره را فراهم خواهند آورد و تمامی زحمات و هزینه ها و زمانی که برای پیشرفت طراحی سایت اختصاص داده اید از دست خواهید داد و اعتبار سایت شما نیز مخدوش خواهد شد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید