گزینه های سمت چپ و راست وبمستر تولز


در ادامه مباحث آموزش طراحی سایت و آنالیز سایت و در ادامه آموزش استفاده از وبمستر تولز به منوها سمت چپ و راست وبمستر تولز می رسیم. در این قسمت شما قادر خواهید بود سایت هایی که ثبت کرده اید را مشاهده نمایید. همچنین می توانید مدیریت آنها را انجام داده و یا حتی آنهایی که می خواهید، انتخاب کرده و یا حذف نمایید. علاقه مندان به طراحی سایت و آنالیز سایت، در این بخش از وبمستر تولز گزینه های زیر را در دسترس خواهند داشت.

بخش Site Messages:


همانگونه که نام این گزینه مشخص است کاربرد آن شبیه به inbox گوشی شما است، یعنی وبمستر تولز ممکن است برای مشکلاتی که احتمالاً پیش بیاید، پیام هایی را برای شما ارسال کند که در این قسمت قادر خواهید بود آنها را مشاهده کنید.

آموزش سرچ کنسول وبمستر تولز 

بخش Search Apperance:


یک منو کاربردی که می تواند گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار بدهد. اهمیت این قسمت به این دلیل است که این بخش با سایت شما در گوگل ارتباط پیدا می کند. قسمت های مختلف این بخش را با هم مرور می کنیم. قسمت Sructured Data که کار الگو دادن به اطلاعات سایت را بر عهده دارد و به صورت مشخص تر مضمون و کُلیت داده های سایت شما را به گوگل اطلاع می دهد. یک بخش دیگر که در این قسمت وجود دارد و با کمک وبمستر تولز اطلاعات سیستماتیک در آن نوشته می شود Data Highlighter نام دارد. ویرایش الگوهای که در بخش قبل به گوگل معرفی کرده اید نیز از قسمت Edit example page قابل انجام می باشد. اصلاح کردن مشکلاتی که در سایت به وجود می آید مانند بخش مربوط به متا تگ ها یا تگ های عنوان در طراحی سایت نیز در بخش Html Improvements قابل انجام می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید