انیمیشن، تصویر، نوشته، فایل، ویدئو و  ... همه و همه مواردی هستند که می توان به عنوان محتوا در طراحی وب سایت خود به کار برد. افراد مختلفی که در این زمینه مشغول به آموزش، یادگیری و یا علاقه مند به مباحث محتوا در طراحی سایت و بهینه سازی سایت می باشند نظرات مختلفی را بر حسب شنیده ها و یا تجاربشان ارائه می دهند. اما هر میزان که زمان می گذرد در زمینه اطلاعات سئو و بازاریابی پیشرفت های قابل ملاحظه ای به وجود می آید. در این مقاله به بررسی استفاده از ویدئو در محتوای سایت خواهیم پرداخت.

استفاده از ویدئو در طراحی سایت 

مزایای استفاده از ویدئو در طراحی سایت


ما برخلاف کسانی که اظهار می کنند که وجود ویدئو در سایت باعث سنگین شدن صفحات و دیر لود شدن سایت می شود و ایرادات دیگری که به محتوای ویدئویی وارد می کنند از آن دفاع می کنیم. بررسی اکثر سایت های موفق در عرصه بین المللی و تطابق آن با نظریه های روانشناسی و دیجیتال مارکتینگ ما را به یک نتیجه خواهد رساند و استفاده روز افزون برترین سایت های دنیا از ویدئو برای انتقال مفاهیم مورد نظر خود است. یک ویدئو کوتاه می تواند بسیار بیشتر از یک متن طولانی و یا هزاران عکس مفهوم مورد نظر شما را به کاربران و مشتریانتان انتقال دهد.

استفاده از ویدئو در طراحی سایت 

بهره گیری از فایل ویدئو در طراحی سایت


با توجه به مطالبی که در بالا اشاره کردیم اهمیت درج محتوا به صورت ویدئو در سایت هم از نظر بازاریابی دیجیتال و هم از نظر سئو سایت مشخص است و شما نیز باید تلاش کنید با فراهم آوردن شرایط و زیر ساخت های طراحی سایت خود روی به بارگذاری فایل های ویدئویی در سایت خود بیاورید اما در این مسیر باید موارد زیادی را نیز مد نظر قرار دهید. مهم ترین نکته این است که حجم ویدئو بارگذاری شده را تا جایی که امکان دارد کاهش داده و یک فایل کم حج در سایت قرار دهید. برای اینکه سرعت سایت شما پایین نیامده و سایت سنگین نشود چندین راکار در مقالات پیشین آموزش طراحی سایت ارائه کردیم که آنها را گام به گام انجام دهید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید