نکته ای که هم ما و هم تمامی کارشناسان سئو سایت بر آن تأکید دارند این است که بهینه سازی سایت کار زمانبری است و در یک زمان کوتاه به روش های قانونی و اصولی امکان پذیر نیست. اما طبیعتاً در دنیای طراحی وب به سایت هایی برخورد می کنید که در مدت زمان کوتاهی توانسته اند به صورت قابل ملاحظه ای پیشرفت کنند و خود را به رتبه های برتر و صفحات اول گوگل برسانند و این موضوع با نکته ای که در ابتدا اشاره کردیم هم خوانی ندارد، بنابراین از ما سوال می شود که دلیل این موضوع چیست و چگونه ما هم می توانیم در یک بازده زمانی کوتاه طراحی سایت خود را به گونه ای سئو کنیم که پیشرفت زیادی داشته باشد. با توجه به سیاست و خط مشی نونگار پردازش که از سئو کلاه سیاه دوری کرده و همواره بر رعایت اصول و قوانین تأکید دارد، در زیر چندین نکته برای سرعت بخشیدن به فرایند سئو طراحی وب سایت شما ارائه می دهیم.

بهینه سازی طراحی سایت در زمان کوتاه 

افزایش فعالیت و ثبت بک لینک های معتبر تر


به صورت منطقی هر میزان که زمان بیشتری را به سایت خود اختصاص دهید و فعالیت بیشتری را داشته باشید سرعت پیشرفت سایت شما نیز بیشتر خواهد شد. افزایش فعالیت در سایت از چند طریق می تواند باشد، ابتدا باید تلاش کنید در تولید محتوای خود برای طراحی سایت به تعداد و کیفیت توجه کنید و تعداد بیشتری مطلب را در سایت قرار دهید. هر روز را به چند بازده زمانی تقسیم کرده و در هر بازده زمانی یک مطلب منتشر کنید. افزایش تعداد بک لینک ها و وجود یک برنامه ریزی برای تداوم و نظم در ثبت بک لینک ها نیز می تواند کمک زیادی به شما داشته باشد. سعی کنید کیفیت بک لینک های خود را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهید و از سایت ها و انجمن های معتبر تری بک لینک تهیه کنید که رتبه الکسای خوبی دارند. حتماً دقت کنید که در یک روز قرار نیست هزاران بک لینک ثبت کنید چون ممکن است منجر به پنالتی سایت شما شود و سعی کنید یک افزایش طبیعی و روزانه داشته باشید.

بهینه سازی طراحی سایت در زمان کوتاه 

اعتبار و ترافیک بیشتر در سئو و طراحی سایت


برای اینکه در تعداد زیادی عبارت و کلمه کلیدی موتورهای جستجو شما را به کاربران معرفی کنند نیاز نیست بر روی همه آنها وقت بگذارید بلکه با یک برنامه ریزی صحیح و کسب اعتبار نزد موتورهای جستجو و خصوصاً گوگل با ثبت سایت و صفحات مختلف در آنها و نیز عدم استفاده از محتوای کپی و بک لینک های غیر متعارف و اسپم می توانید به این مهم دست یابید و در بسیاری کلمات و عبارات در صفحات برتر قرار بگیرید. معرفی منطقی و اصولی سایت در بازده زمانی کوتاه ممکن می باشد و این موضوع یک نکته کلیدی دارد و آن هم ترافیک سایت شما می باشد. هر میزان که بازدید از سایت شما بیشتر باشد و کاربران زمان بیشتری در سایت شما سپری کنند و نیز برای دفعات بعد نیز به سایت شما مراجعه کنند اعتبار شما نزد گوگل افزایش خواهد یافت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید