در هر مکان و هر زمانی می توانید افرادی را در اطراف خود مشاهده کنید که در حال استفاده از گوشی های موبایل هوشمند خود هستند. استفاده از این نوع گوشی های هوشمند در میان مردم رواج چشمگیری یافته است و نیاز به این دارد که از این قابلیت و بازار بالقوه نهایت استفاده را در کسب و کارها بُرد و علاوه بر آسان کردن کار برای کاربران خود نیز به سادگی محصولات و خدماتمان را به آنها عرضه کنیم. در میان سیستم عامل های مورد استفاده در این نوع گوشی ها دو نوع بسیار متداول تر است که Android و ios نام دارند. بنابراین هر کسب و کاری می تواند با طراحی اپلیکیشن برای این دو نوع سیستم عامل گوشی با درصد بالایی از کاربران مرتبط شود.

طراحی اپلیکیشن خوب برای موبایل Android 

طراحی اپلیکیشن Android


Android را گوگل طراحی کرده است و با توجه به اینکه در اکثر مدل های معتبر گوشی موجود در بازار در ایران از این نوع سیستم عامل استفاده شده است بنابراین می تواند مهم تر از گوشی های ios باشد که برندهای با قیمت بالاتر و محدودتری را شامل می شود. طراحی اپلیکیشن نیز برای سیستم های اندروید فراوانی بسیار بیشتری دارد و گروها و شرکت های فراوانی بر روی تولید برنامه و طراحی اپلیکیشن اندروید تمرکز کرده اند. با این اوصاف شرکت ها و کارتل های کوچک و بزرگ اقتصادی می توانند با استفاده از طراحی اپلیکیشن اندورید با طیف وسیعی از کاربران در ارتباط قرار گرفته و مستقیماً خدمات خود را به آنها ارائه دهند.

طراحی اپلیکیشن خوب برای موبایل Android 

انواع طراحی اپلیکیشن اندروید


برخی کسب و کارها نیاز به تبلیغ دارند اما نمی شود که با طراحی اپلیکیشن به صورت مستقیم در رابطه با کسب و کار خود تبلیغ کنند و این موضوع می تواند منجر به عدم استقبال کاربران از برنامه و اپلیکیشن آنها شود و به همین خاطر می توان از راه های دیگری هزینه تبلیغات خود را کاست و با طراحی اپلیکیشن غیر مستقیم به تبلیغ برند و محصولات خود پرداخت. به همین خاطر بسیاری از کسب و کارها با طراحی اپلیکیشن بازی و سرگرمی و یا مسابقات آنلاین و کتاب خوانی و .... توجه کاربران را جلب کرده و باعث می شوند که آنها اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده و از آن استفاد ه کنند و برای دستیابی به تمامی قسمت های بازی یا سرگرمی مورد نظر تبلیغات تصویری و یا ویدئو های کوتاه از تبلیغات شما را مشاهده کنند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید