یکی از مهم ترین مواردی که در سئو سایت و بهینه سازی سایت مورد توجه و همیشه برای مدیران سایت ها سوال است نقش ثبت لینک در طراحی سایت است. سوال مهم این است که آیا این همه دردسر و زمان برای ساخت لینک ارزش دارد یا خیر. با قاطعیت باید بگوییم که اگر تمامی زمینه های سئو در سایت شما به خوبی رعایت شده باشد نقش ساخت لینک در ارتقا رتبه سایت شما غیر قابل انکار می باشد. در مورد ساخت لینک ها باید موارد زیادی را رعایت کنید تا لینک اصولی برای خود به دست بیاورید. برخی از این موارد را در مطالب مختلفی که در بخش مقالات آموزش سئو سایت قرار داده ایم خدمت شما عزیزان ارائه کردیم همچنین شما را مطالعه مقاله ای با عنوان  "استفاده از لینک های هدفمند در طراحی سایت" دعوت می کنیم.

ارزش ثبت لینک در طراحی سایت 

دست یابی به بهترین لینک ها در طراحی سایت


در این نوشتار چند تاکتیک را به صورت مشخص تقسیم بندی کرده و تأکید داریم که با توجه به محتوا و هدف و کُلیت سایت خود اقدام به انتخاب یکی از این روش ها کنید. روش های مختلفی که در این انواع ثبت لینک از لینک های داخلی و خارجی وجود دارد که در زیر به این موارد و نکات در طراحی سایت اشاره می کنیم که چگونه کاربران را به سمت سایت خود هدایت کرده و از آنها جهت به اشتراک گذاری محتوای سایت خود کمک بگیریم.

ارزش ثبت لینک در طراحی سایت 

روش های گوناگون ساخت لینک در طراحی سایت


اولین روش در ثبت لینک ساخت لینک و دریافت لینک به صورت تک به تک و موردی می باشد. برای اینکه این روش را انجام بدهید می توانید از رسانه ها و شبکه های اجتماعی و توجه به مباحث دیجیتال مارکتینگ و خصوصاً ارسال ایمیل استفاده کنید. فرستادن ایمیل و توئیت و ... از طریق شبکه هایی نظیر توئیتر و فیس بوک و جی میل و غیره و دعوت از صاحبان سایت ها و کاربران برای مراجعه به سایت ما و نیز برای ثبت لینک های ما در سایت یا فروم های خود دعوت به عمل بیاوریم. روش دیگر این است که مطالب و محتوای سایت خود را به اشتراک بگذاریم. یعنی از طریق به اشتراک گذاشتن در فروم ها و لینک دهی به سایت خود و یا به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی کاربران را دعوت کنیم که از این موضوعات دیدن کرده و محصولات و خدمات جدید ما را دیده و نظرات خود را ارسال کنند. مورد دیگر تبلیغات رایج نظیر تبلیغ در اماکن عمومی و سایت های مشهور و با بازدید بالا است که می تواند علاوه بر به شهرت رساندن برند شما، ترافیک سایت شما را نیز به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهند و لینک های معتبری را به سایت شما بدهند. برخی از این سایت ها در قبال دریافت وجه لینک شما را در سایت خود قرار می دهند که اگر مبلغ آن منطقی باشد طبیعتاً می تواند منطقی باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید