جذابیت برای کاربران و سازگاری با تلفن های همراه


کار کردن با تلفن های هوشمند امروزه رواج بسیار زیادی یافته و با توجه به راحتی استفاده و نکاتی مانند اینکه در هر جا و هر مکان و هر زمان می توانند با استفاده از آن به اینترنت متصل شده و وب گردی کنند زمینه افزایش چشمگیر استفاده از آن فراهم شده است. در این میان کارشناسان طراحی وب سایت نیز با بهره گیری از امکانات تلاش کرده اند اقدام به طراحی سایت واکنش گرا یا به اصطلاح طراحی سایت ریسپانسیو کنند تا برای نمایش سایت در تلفن های همراه کا اندازه نمایشگر آنها با هم متفاوت است نداشته باشند. در طراحی سایت تک صفحه ای با توجه به اینکه تمامی محتوای سایت در یک صفحه است مرور آنها برای تلفن های همراه بسیار مناسب تر از سایت هایی است که صفحات گوناگونی دارند. بنابراین می توان با توجه به علاقه کاربران به سایت های ساده تر و عدم شلوغی سایت ها اظهار کرد که طراحی سایت تک صفحه ای می تواند در جذب کاربران موفق تر عمل کند.

چند مزیت مهم طراحی سایت تک صفحه ای 

مرور آسان صفحه و انتقال پیام مناسب


در مقالات قبلی نیز اشاره کردیم که با توجه به میزان محتوای کم و مفید در طراحی سایت تک صفحه ای و عدم وجود تعداد زیادی صفحه در این سایت ها انتقال پیام مورد نظر مدیران سایت به کاربران ساده تر و دقیق تر صورت می گیرد و تأثیر گذارتر نیز می باشد. با توجه به نوع حرکت در صفحه و پیمایش بالا و پایینی که در این نوع سایت ها وجود دارد دسترسی بسیار ساده ای به محتوای سایت توسط کاربران امکان پذیر می باشد و نیاز به کلیک کردن و باز کردن پنجره های متفاوت نیست. همچنین مشکلاتی نظیر دیر بالا آمدن صفحات با توجه به محتوای آنها و یا سرعت اینترنت وجود ندارد که همین عامل نیز از دلایل استقبال کاربران از طراحی سایت تک صفحه ای می باشد.

چند مزیت مهم طراحی سایت تک صفحه ای 

هماهنگی و انسجام بهتر محتوا در طراحی سایت


نهایتاً ایجاد اولویت در ارائه محتوا به کاربران و نمایش مطالب سایت در طراحی سایت تک صفحه ای بسیار آسان تر می باشد و می تواند سازماندهی بهتری را در آن به وجود اورد که به ترتیب اهمیت محتوا آنها را از بالا به پایین بارگذاری نمود. در این روش دیگر کاربران مجبور به باز کردن صفحات مختتلف برای مشاهده محتوای سایت شما نخواهند بود و به راحتی به محتوای هدف خود خواهند رسید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید