از زاویه جدیدی به طراحی وب سایت خود بنگرید. زیبایی به تنهایی کافی نخواهد بود و نیاز است که محتوای سایت شما برای کاربران جذاب و مفید باشد و از آن استقبال کنند. در صورتی که در طراحی سایت شما محتوای تکراری و یا کپی شده و صرفاً برای رفع تکلیف قرار داشته باشد نمی تواند رضایت کاربران را در پی داشته باشد و کاربرانی که به سایت شما مراجعه خواهند کرد خیلی زود از سایت شما خارج شده و نسبت به سایت شما بی اعتماد خواهند شد. اطلاعات مورد استفاده در طراحی سایت را از دید کاربران در سایت خود قرار دهید و نه از دید خود. یعنی سعی کنید محتوایتان برای آنها جذاب باشد و نه مورد علاقه خودتان.

طراحی وب سایت و بازبینی آن 

چیدمان محتوای طراحی وب سایت و تصاویر


یکی دیگر از مواردی که باید هر چند وقت یکبار مورد بازبینی کلی قرار دهید و آنها را بروز کرده و به عبارت دیگر نگاهی نو به آنها داشته باشید، چیدمان محتوا و نیز لینک های سایت و چگونگی استفاده از تصاویر است. چیدمان سایت و چگونگی قرار دادن محتوا در قسمت های مختلف طراحی وب سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند موجب تغییرات در ترافیک سایت به سمت بهبود یا اُفت شود. این کار اصلا ساده نیست و نیاز به مشورت و راهنمایی از کارشناسان با تجربه طراحی سایت و سئو سایت دارد. همچنین میزان حجم تصاویر استفاده شده را به دقت آنالیز کرده و آنها را برای افزایش سرعت لود شدن صفحات سایت با ابزار های موجود بهینه سازی کنید.

طراحی وب سایت و بازبینی آن 

کاربرد اصول کُلی طراحی سایت


در طراحی سایت یک سری اصول کلی و جهانی وجود دارد که به نام استاندارد های طراحی سایت شناخته شده و هر چند وقت یکبار مورد بازبینی قرار گرفته و تقویت می گردد. آشنایی و رعایت این اصول می تواند تأثیرات مهمی را بر روی سایت شما داشته باشد و موجبات بهبود رتبه و افزایش ترافیک را مهیا کند. از این اصول می توان به استفاده بجا از انیمیشن ها و افکت ها اشاره کرد که نباید در استفاده از آنها زیاده روی کنید زیرا تعدد افکت ها اعتبار سایت شما را کاهش داده و در دنیای امروز سادگی و استفاده از هنر مینیمال در طراحی سایت است که مورد علاقه طیف وسیعی از کاربران قرار می گیرد. سعی کنید از فنون غیر معمول و نا متعارف استفاده نکنید و شاید نمونه برداری از سایت های موفق و مشهور می تواند گزینه بهتری باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید