در مقاله پیشین با عنوان "آموزش طراحی وب سایت و چند ایده" توضیحاتی در مورد نقش ایده های جدید و راهکارهای تحقق آنها را بیان کردیم و همانگونه که قول داده بودیم در این نوشتار و در ادامه مباحث آموزش طراحی سایت به چندین راهکار دیگر برای طراحی سایت خلاقانه اشاره می کنیم. امید است که مطالب عرضه شده مورد توجه مخاطبین و کارشناسان طراحی سایت قرار بگیرد.

سئو سایت و رنگ بندی در طراحی سایت


یکی از مواردی که با تکیه بر آن می توان طراحی سایت خلاقانه ای را در اختیار داشت رنگ های انتخابی سایت می باشد و سایر گزینه هایی که رنگ ها می تواند در آن مؤثر باشد. برای یک رنگ بندی ایدئال باید مخاطبین خود را مورد توجه قرار دهید و به راحت بودن و احساس آرامش آنها فکر کنید. قسمت های مختلفی در طراحی وب سایت شما به انتخاب دقیق رنگ نیازمند هستند، نظیر فونت ها و تصاویر و رنگهای پیش زمینه آنها که باید به وضوح این موارد کمک کند و نیز سئو سایت برای موتور جستجو نیز نباید فراموش شود زیرا می تواند بیشترین بازدید را برای شما به ارمغان بیاورد. یک راه کم هزینه و ماندگار و دائمی که اگر به آن اهمیت بدهید بیشترین بازخورد را برای سایت شما خواهد داشت. قیمت سئو سایت اصولاً مناسب است و نسبت به دیگر راهها با توجه به بازخوردی که دارد به صرفه تر است.

طراحی سایت خلاقانه و چند راهکار 

بهینه سازی بخش های مختلف طراحی سایت


باید توجه داشته باشید که محدود کردن خود به مواردی نظیر اینکه رنگ سایت من با توجه به موضوعش باید چنین رنگی باشد چندان در دنیای امروز جوابگو نخواهد بود و فقط مانعی برای طراحی سایت خلاقانه توسط شماست. شما منعی برای انتخاب رنگ های استفاده شده در وبسایت خود ندارید و فقط باید راحتی کاربران را مد نظر قرار دهید. و البته اگر مواردی نظیر رنگ سازمانی و چارچوب کلی سایت را در نظر بگیرید اصالت بیشتری به سایت خود خواهید داد. اندازه و نوع فونت ها نیز از مواردی است که برای خلاقیت در سایت مورد استفاده قرار می گیرد و باید در کار نو بودن و زیبایی استانداردهای آن را نیز رعایت کنید که مثلاً خیلی بزرگ و کوچک و یا ناخوانا نشوند. همچنین دقت کنید که ایجاد تغییرات باعث نشود با برخی مرورگرها به مشکل برخورد کنید و حتماً با استفاده از مرورگرهای مشهور سایت را چک کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید