فعالیت های آنلاین هر شخصی در اینترنت و طراحی وب سایت می تواند به نحوی بر برند وی تأثیر گذار باشد. این تأثیر گذاری هم می تواند مثبت و هم می تواند منفی باشد. اما منظور از فعالیت های آنلاین چیست؟ از لایک کردن و کامنت گذاشتن و یا قرار دادن پست و تصویر تا طراحی وب سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر همگی از فعالیت های آنلاین شما محسوب می شوند. نقش این نوع فعالیت ها در شناساندن برند شما و شهرت یافتن آن به صورت چشمگیری می باشد و البته نادیده نگیرید که در صورتی که منطقی و اصولی برخورد نکنید ممکن است همین اعتبار فعلی برند شما نیز از دست برود. رعایت موارد زیر در طراحی سایت و فعالیت آنلاین به شما کمک خواهد کرد که بتوانید از طریق فعالیت های آنلاین، اعتبار کسب و کار و برند خود را افزایش دهید.

برند سازی و طراحی وب سایت 

1. امنیت اطلاعات و فعالیت های آنلاین شخصی شما


هر فردی در دو حوزه در حال فعالیت در اینترنت است و جدای از کسب و کار و فعالیت شغلی خود دارای یک سری فعالیت های شخصی نیز می باشد. حریم شخصی شما بسیار مهم است که در دید عموم نباشد و از کسب و کار شما جدا باشد. در هنگام فعالیت در شبکه های اجتماعی و یا فعالیت در طراحی وب سایت های مختلف سیاست های آن سایت یا شبکه را در مورد حفظ حریم شخصی مرور کنید و از تغییر سیاست های آن نیز آگاهی یابید. پخش تصاویر شخصی و فعالیت های زندگی خصوصی شما در فضای آنلاین به سادگی اتفاق افتاده و می تواند ضربه های مهلکی بر کسب و کار و اعتبار طراحی سایت شما بزند. بنابراین در کنار کنترل قوانین و تنظیمات شخصی شبکه های اجتماعی سعی کنید دور اندیشی کرده و از قرار دادن محتوای شخصی خودداری کنید.

برند سازی و طراحی وب سایت 

2. بروز بودن نرم افزارها و رصد اتفاقات اطراف


رصد اتفاقات و تحرکاتی که در اطراف شما در حال انجام است اهمیت زیادی دارد زیرا با عکس العمل به موقع می توانید از آنها به نفع خود و کسب و کارتان بهره برداری نمایید. مدیریت فعالیت در فضای آنلاین بستگی تام به آگاهی و رصد اتفاقات خُرد و کلان اطراف شما دارد و باید در روز ساعاتی را به گشت و گذار در گوگل و رصد اخبار و اتفاقات کُلی و فعالیت رقبا و طراحی سایت های مختلف اختصاص دهید. آنالیز بازخورد فعالیت های شما در میان سایر کاربران بسیار حیاتی است و باید همواره رفتار آنها را در مقابل فعالیت ها و پست ها و محتوای طراحی سایت خود آنالیز کنید. در زمینه نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها بروز باشید تا با هک شدن اطلاعاتتان اعتبار برند و سایت شما نزد کاربران زیر سوال نرود. سایر برنامه های اجرایی و نصبی را نیز همیشه آپدیت کنید تا با مشکل باگ های ورژن های قدیمی برخورد نکنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید