بهینه سازی کردن تولید محتوا

بسیاری از افراد که در زمینه تولید محتوا به بازار یابی مشغول هستند در اولین قدم به تولید کردن یک محتوا می پردازند و در انتها به ان لینک و بک لینک اضافه می کنند که با این کار قصد بهبود رتبه یک سایت را دارند که باید گفت این عمل به تنهایی کفایت نمی کند. 

برای اینکه یک تولید محتوا به خوبی موثر واقع شود باید ابتدا در جست و جو کلمه کلیدی مناسب باشید چون کلمه کلید در تولید محتوا بسیار مهم می باشد و این کلمات هستند که باعث ارتقاء پیدا کردن یک سایت می شود.

 شما برای پیدا کردن یک کلمه کلیدی که موفقیت آمیز باشد ابتدا باید بررسی کنید در سرچ یک موضوع خاص کاربران بیشتر بر روی چه کلمه ای  تاکید دارند و بیشتر در جست و جو چه نوع محتوایی هستند و در این هنگام است که می توانید به درک درستی از یک تولید محتوای خوب دست پیدا کیند.

 

کیفیت محتوا

یک محتوای خوب از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است و از مهم ترین ویژگی هایی که می توانند بر کیفیت یک محتوا اثر گذار باشد می تواند به موارد زیر اشاره نمود :

محتوای خوب باید بر این اساس که مخاطب از آن درک متقابل داشته باشد تولید شود و برای این کار ابتدا باید به جست و جو کلمه کلیدی که از سوی کاربران بیشتر سرچ می شود باشید. تا از این طریق بتوانید به کاربران ارتباط برقرار کنید.

در میان یک محتوای طولانی و یک محتوای کوتاه شما باید حد تعادل را نگه دارید چون محتوای طولانی از نظر گوگل یک محتوای خوب می باشد و به ان امتیاز مثبت می دهد اما از نظر مخاطب  محتواهایی که طولانی هستند بسیار کسل کننده هستند و زمان بر می باشند و به همین علت برای خواندن آن وقت نمی گذارند.

یک محتوای خوب قادر است مخاطب را برای قدم بعدی که همان خرید می باشد راهنمایی کند و به مخاطب برای خرید انگیزه دهد.

از دیگر ویژگی های یک محتوای خوب این است برای مخاطبان نوشته می شود پس باید زبان نوشتاری به گونه ای باشد که مخاط بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند.

 محتوا باید این قابلیت را داشته باشد تا به راحتی بتوان آن را به اشتراک گذاشت ، هم چنین محتوای خوب باید قابلیت مرور کردن بالایی داشته باشد.

 برای اینکه بتوانید مخاطب را راحت تر جذب محتوای خود کنید باید از سر تیتر های مناسب و بولد شده استفاده کنید.

نکاتی که در مطلب بالا به ان اشاره شد از مهم ترین نکاتی می باشد که در هنگام تولید محتوا باید به آن توجه شود  تا در این زمینه سئو بتواند به موفقیت برسد.

 

 تولید محتوا چه تاثیری در رتبه بندی گوگل دارد

 تولید محتوا از مهم ترین بخش های یک سئو می باشد که برای رتبه بندی شدن توسط گوگل بسیار مهم می باشد . از مهم ترین ویژگی هایی که گوگل در تولید محتوا به آن اهمیت می دهد این است محتوای تولید شده باید هدفمند باشد و هدف خاصی را به مخاطب القاء کند.

 محتوای کسل کننده از نظر گوگل محتوایی می باشد که کاربر در هنگام ورود به یک سایت سریعا از آن خارج می شود و این برای گوگل یعنی یک امتیاز منفی برای ان سایت چون از نظر گوکگل محتوای تولیدی شما در سایت کسل کننده بوده و نتوانسته است مخاطب را به خود جذب کند.

پس این یک امتیاز منفی برای شما خواهد بود. از نکات مهم دیگر که در تولید محتوا از نظر گوگل مهم می باشد بهینه سازی کردن محتوا و استفاده از برچسب ها با عناوین درست می باشد.

 

تولید محتوا در طراحی وب سایت

 طراحی یک محتوای خوب و با کیفیت چگونه است ؟

 هنگامی که یک سئو به محتوای خوب دست پیدا کند و در این زمینه به موفقیت برسد تجربه ای که کاربر از سایت شما خواهد داشت نیز بسیار بهتر خواهد بود. محتوای خوب باید به گونه ای طراحی شود که کاربر قادر باشد به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و درک آن برای کاربر راحت باشد.

 یک محتوای خوب باید ساده و روشن باشد و در عین حال از انسجام خوبی نیز برخوردار باشد. از دیگر ویژگی های محتوای خوب این است که واقعی می باشد و مخاطب می تواند به ان اعتماد کند و به اعتبار آن محتوا ایمان دارد.

 هم چنین محتوا باید سرگرم کننده باشد و باعث ایجاد حس کسلی در مخاطب نشود. محتوای خوب باید غلط املایی نداشته باشد به همین دلیل حتما در هنگام نوشتن به این مسئله توجه بسیار زیادی کنید.  

همچنین یک تولید محتوای خوب برای انتخاب کلمه کلیدی  دقت بسیار زیادی به خرج می دهد چون کلمه کلید در این زمینه بسیار مهم می باشد و در عین الحال انتخاب یک کلمه به عنوان نکته و کلمه کلیدی بسیار سخت می باشد.


تیتر های عنوان و برچسب ها در طراحی وب سایت


به صورت همیشگی یکی از مهم ترین مسایل در طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت این است که چه مواردی اهمیت دارند و کدام بیشتر اهمیت دارد. کلمات کلیدی از مواردی است که در طراحی وب سایت بحثی روی اهمیت آن نیست و اتفاق نظر وجود دارد. اما آیا باید در محتوای سایت و در عنوان و تیتر از کلمه کلیدی استفاده کنیم؟ قطعاً به همین صورت است و استفاده از کلمات کلیدی در عنوان محتوا و مطالب شما می تواند بسیار مؤثر باشد. باید تلاش کنید خود را جای موتور جستجو و گوگل قرار دهید. موتور جستجو برای ارائه نتایج مرتبط تر به عنوان محتوای شما نگاه ویژه ای دارد. اما فراموش نکنید که در برچسب های عناوین خود نیز کلمات کلیدی و با اهمیت را فراموش نکنید. حال اینکه با انجام این کار و استفاده از کلمات کلیدی در و برچسب های عنوان و تیتر در طراحی سایت خود، می توانید در به اشتراک گذاری دیگران نیز سهیم بوده و عین عنوان شما به اشتراک گذاشته شود.

 کلمات کلیدی در محتوای طراحی وب سایت


در مورد کلمات کلیدی در بخش آموزش طراحی سایت و آموزش سئو سایت، بسیار نوشته و گفته ایم. از اهمیت کلمات کلیدی تا نحوه انتخاب آنها و تأثیراتی را که در طراحی سایت و سئو سایت شما می تواند داشته باشد. کلمات کلیدی را با انجام بررسی های کافی و در راستای فعالیت خود انتخاب کرده و به قابل رقابت بودن آن نیز دقت کنید و منابع و امکانات خود را در نظر بگیرید که آیا می توانید در تک کلمه های مهم با شرکت های قدرتمند برای کسب رتبه های برتر گوگل در این کلمات کلیدی رقابت کنید یا خیر.

تولید محتوا در طراحی وب سایت 

محتوا در طراحی وب سایت

طبیعتاً هر محتوایی نمی تواند در سئو سایت و بهتر شدن رتبه طراحی وب سایت شما در موتورهای جستجو مؤثر باشد. مقالاتی را که سایت بارگذاری می کنید باید دارای یک سری شرایط باشند که برخی فنی و برخی محتوایی است. این که محتوا تا چه میزان تأثیر دارد به عوامل خارجی نیز باز می گردد، عواملی مانند اینکه سایت شما چه میزان اعتبار نزد گوگل دارد و یا اینکه در چند کلمه کلیدی کسب رتبه کرده اید و یا چه مدت زمانی است که فعالیت دارد. به صورتی اصولی و برای عدم زدگی و خستگی کاربران حجم یک مقاله حدود سیصد تا پانصد کلمه باید باشد. اما با توجه به شرایط بیرونی که اشاره نمودیم ممکن است چند خط مطلب نیز بتواند تأثیر خود را در سئو سایت بگذارد. زمانی که از نظر وجود متن با کیفیت و خوب مشکلی نداشتید و محتوای کافی را در سایت قرار داده بودید می توانید اقدام به ثبت لینک و بک لینک کرده و اعتبار سایت خود را افزایش دهید.

سخن پایانی

سئو از مفاهیم متعددی تشکیل شده است و عوامل گوناگون  در کنار یکدیگر باعث می شود تا یک سئو سایت به موفقیت برسد. از مفاهیم بسیار مهم در سئو که به پیشرفت یک سایت کمک بسیار زیادی می کند تولید محتوا می باشد که کیفیت آن در سئو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتما باید از ویژگی هایی برخوردار باشد تا بتواند به راحتی مخاطب را به خود جذب کند و آن را برای خرید از سایت شما ترغیب کند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید