هر کسی در هر عرصه ای که مشغول به فعالیت می باشد تمایل دارد که مشتریان بیشتری داشته باشد. طراحی سایت و دنیای اینترنت نیز از این اصل جدا نیست و کسانی که اقدام به طراحی وب سایت می کنند تمام توان خود را برای بالا بردن ترافیک سایت خود به کار می گیرند. بنابراین می توان گفت که هدف غائی بسیاری از مدیران سایت در طراحی سایت خود افزایش تعداد بازدید کنندگان است. اما این سوال نیز همواره مطرح است که چگونه می توانیم تعداد کاربران سایت خود را افزایش دهیم و یا به عبارت بهتر بازدید واقعی سایت را افزایش دهیم. تبدیل کردن بازدید کنندگان به مشتری و خریدار در مرحله بعدی قرار می گیرد. با توجه به این موارد و اهمیتی که افزایش بازدید واقعی سایت دارد در این نوشتار برخی از نکاتی که رعایت آنها می تواند به افزایش بازدید واقعی کمک کند اشاره می کنیم.

 افزایش بازدید واقعی طراحی سایت

ارتباطات و نوآوری در طراحی سایت


تولید محتوا همانگونه که اشاره کردیم از مهم ترین فاکتورهای طراحی سایت و بهینه سازی سایت می باشد. بارها گفته و باز هم تأکید می کنیم که محتوا در طراحی وب سایت پادشاهی می کند. اما این نکته را فراموش نکنید که تولید محتوای مناسب و انتشار آن در سایت به تنهایی نمی تواند ترافیک مورد نظر را به سایت شما جذب نماید. بنابراین به ارتباط با کاربران از طریق شبکه های اجتماعی نیاز خواهید داشت و باید از آنها برای معرفی محتوای طراحی سایت خود استفاده کنید. از میان شبکه های اجتماعی پیشنهاد ما تمرکز بر پنج مورد است. گوگل پلاس، بالاترین، توئیتر، فیس بوک و لینکدین. با استفاده از این شبکه ها می توان کاربران را با محتوای ارائه شده در سایت خود آشنا کرده و آنها را برای بازدید از سایت دعوت نمود. بر متن تمرکز کنید ولی از ویدئو و تصاویر و مطالب کوتاه و بلند و برای سلیقه های مختلف بهره ببرید.

افزایش بازدید واقعی طراحی سایت 

تبلیغات مناسب و افزایش بازدید


اما در افزایش تعداد بازدید های واقعی سایت یکی از عوامل اصلی تبلیغ به روش های مختلف است برای مثال می توان از تبلیغات کلیکی و بنری و یا استفاده از سرویس های افزایش بازدید واقعی بهره گرفت که طبیعتاً بسیاری از روش های مفید برای مدیران هزینه هایی را نیز در بر خواهند داشت. این موارد باعث می شود که کاربران به صورت هدف دار وارد سایت شما شوند و از آن بازدید و در صورت نیاز در آن اقدام به عمل کنند. نوعی دیگر از تبلیغ نیز همان هزینه کردن بر روی کلمات کلیدی و یا به اصطلاح سئو سایت می باشد که ما به صورت جداگانه در مورد آن مقالات زیادی را ارائه داده ایم.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید