در مقالات پیشین بخش آموزش طراحی سایت به مباحث مختلفی در مورد پنالتی سایت و نحوه ثبت بک لینک به صورت اصولی و دوری از لینک های اسپم اشاره کردیم. گوگل در سالیان اخیر به شدت با لینک های مشکل دار یا به اصطلاح Unnatural Links مبارزه می کند و با طراحی سایت هایی که برای به دست آوردن رنکینگ به روش های سئو کلاه سیاه روی می آورند و قوانین گوگل را زیر پا می گذارند مقابله می کند. در این مدت اخیر بسیاری از سایت هایی که با خرید بک لینک توانسته بودند در زمان کوتاهی رتبه های برتر گوگل را در کلمات کلیدی مهم به دست آورند پنالتی سایت شده و رنک خود را از دست دادند. با توجه به این نکات پیشنهاد نونگار پردازش این است که اگر از روش های غیر اصولی استفاده کرده اید، هر چه سریع تر لینک های اسپم را حذف کرده و در سیاست های ثبت بک لینک خود تجدید نظر کنید.

بک لینک اسپم و پنالتی شدن طراحی سایت 

دریافت اخطار توسط گوگل


گوگل قبل از اینکه اقدام به جریمه یا پنالتی طراحی وب سایت شما کند اخطارهایی را برای شما ارسال خواهد نمود. در محتمل ترین حالت این اخطارها از شما تقاضا می کند بعد از انجام برخی مراحل مجدداً برای گوگل درخواست بازبینی سایت را ارسال کنید. در مجموع از تجارب کارشناسان بهینه سازی سایت و سئو سایت و نیز برداشت هایی که در بند های اخطار های گوگل وجود دارد شما برای اینکه درخواست بازبینی ارسال کنید باید مواردی زیر را انجام داده و سپس درخواست بازبینی سایت را برای گوگل ارسال نمایید.

بک لینک اسپم و پنالتی شدن طراحی سایت

الف. از خرید بک لینک خودداری کنید و خصوصاً بک لینک هایی نظیر خرید هزار بک لینک در مدت چند ساعت.
ب. لینک های ضعیف را شناسایی کرده و حذف نمایید و از سایت های معتبر و قدرتمند بک لینک کسب کنید.
ج. مطالب و محتوای طراحی سایت خود را قدرتمند کنید و در آنها به سایت های دیگر لینک بدهید، هر چند فالو یا نوفالو بودن این لینک ها تفاوتی ندارد اما ترجیحاً لینک نو فالو.
د. در ارسال درخواست بازبنی به گوگل دقت کنید و مطالب کذب در آن ننویسید و در مورد کُلیت سایت و فعالیت خود توضیحاتی ارائه کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید