سئو سایت همواره یکی از مهم ترین دغدغه هایی می باشد که مدیران سایت ها در طراحی سایت خود دارند. اهمیت سئو سایت از این جهت است که از اهداف اصلی هر سایتی داشتن بازدیدکنندگان بالا و هدفدار بوده و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می تواند این مهم را عملی کند و سئو سایت نیز کمک می کند که طراحی وب سایت شما در رتبه های برتر موتورهای جستجو برای نمایش به کاربران قرار بگیرد. در این میان دو سیستم مهم مدیریت محتوا جوملا و وردپرس می باشند که هر دو را در بخش مقالات آموزش طراحی سایت توضیح داده ایم و در این نوشتار به آموزش سئو سایت وردپرس خواهیم پرداخت. این آموزش در عین سادگی بسیار حساس می باشد.

آموزش سئو سایت وردپرس 

آموزش سئو وردپرس و دسته بندی ها


سئو سایت یک عمل ساده و واحد نیست، بلکه قسمت های مختلف سایت را می تواند شامل شود. از جمله محتوای سایت و لینک های سایت و کلمات کلیدی و غیره. دو بخش اصلی سئو سایت مباحث سئو On Page و Off Page می باشد. در این نوشتار با توجه به اینکه در مورد سئو سایت وردپرس صحبت می کنیم باید تأکید کنیم که قبل از هر اقدامی نیاز است که مباحث و مفاهیم پیش نیاز را تسلط داشته باشید. از جمله این مفاهیم مورد نیاز که می توانید از طریق کلاس های آموزش طراحی سایت نونگار پردازش نیز آنها را فرا بگیرید آموزش نصب وردپرس، پیکر بندی و امنیت آن، آموزش افزونه های سئو و تولید محتوای و غیره اشاره کرد.

آموزش سئو سایت وردپرس 

مسائل مهم در سئو سایت وردپرس


در ادامه مواردی را که در سئو سایت وردپرس می تواند نقش ایفا کند و تأثیر گذاری داشته باشد را توضیح می دهیم. این موارد شامل کیفیت هاست و موقعیت جغرافیایی هاست است و همانگونه که بارها تأکید کردیم باید به منطقه مکانی کاربران هدف شما نزدیکتر باشد و نیز از نظر فنی هم وضعیت مناسبی داشته باشد و یا به عبارت بهتر پایداری نزدیک به صد درصد و سرعت لود شدن سریع و امنیت بالا است که بر روی سئو سایت شما تأثیر مثبت داشته باشد. اگر موقعیت کاربران شما در ایران قرار دارد بهتر است که دامنه های .ir استفاده کنید و و آن را بلند مدت تمدید نمایید. موارد دیگری نیز وجود دارد که مهم ترین آنها SSL و قالب سایت و ریسپانسیو بودن آن است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید