سئو طراحی سایت وردپرس و چند اشتباه


در هر نوشتاری سعی کردیم هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف را در مورد بخش ها و موارد مرتبط به طراحی سایت و سئو سایت بیان کنیم و در هر زمینه ای که مطلب نوشتیم حتماً اشتباهات رایج را نیز نام ببریم تا شما عزیزان نیز به سادگی از کنار آنها عبور نکنید. در این بخش از نوشتار نیز به برخی از اشتباهات رایج که صاحبان و مدیران سایت های مختلف به دفعات آنها را در سئو سایت وردپرسی استفاده می کنند اشاره می کنیم. بهره گیری از تعداد زیادی افزونه که با یکدیگر هم پوشانی دارند و هر دو تقریباً یک کار را انجام می دهد مورد عدم کارکرد مطلوب آنها و تأثیر منفی بر سئو سایت شما می شود. ساخت تعدادی صفحه مشابه در طراحی سایت و وجود صفحات بی ارزش و یا حتی کم ارزش نیز می تواند برای بهینه سازی سایت وردپرسی تأثیر منفی داشته باشد. از دیگر ایرادات وارده سئو بیش از حد و اندازه است که ممکن است در طراحی وب سایت وردپرسی نتایجی بر خلاف انتظار شما بدهد.

سئو سایت وردپرسی در طراحی سایت 

کیفیت در سئو طراحی سایت وردپرس


اهمیت دادن به کیفیت و ارجحیت دادن آن به کمیت می تواند بهره وری شما را در سئو سایت وردپرسی بسیار بیشتر کند، البته کیفیت در جای جای سایت می تواند تأثیرات مثبت داشته باشد و محتوای سایت شما نیز مهم ترین بخشی است که باید به کیفیت آن توجه کنید. در سئو سایت وردپرسی وجود بیست صفحه با ارزش و با کیفیت بسیار مطلوب تر از وجود چند هزار صفحه بی ارزش است و به همین خاطر نباید وقت خود را برای افزایش تعدا هدر دهید و باید کیفیت در اولویت شما قرار داشته باشد. محتوای مناسب در سایت شما باید ویژگی هایی داشته باشد که آنها را در مقالات قبلی به صورت مشروح توضیح داده ایم و به صورت خلاصه عبارتند از نو بودن و متناسب با نیاز کاربران بودن و با کیفیت و انحصاری بودن. حجم محتوای سایت و نیز چگالی کلمات کلیدی نیز از اهمیت زیادی برخوردارند.

سئو سایت وردپرسی در طراحی سایت 

اهمیت وجود برچسب ها در سئو سایت وردپرس


این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که همواره در میان کارشناسان سئو سایت و طراحی سایت مباحث و گفتگوهایی در مورد استفاده کردن از برچسب وجود دارد. جدای از این مباحث و تأیید یا رد نظرات آنها باید اشاره کنیم که از برچسب ها باید به صورت اصولی استفاده کنیم، یعنی برای اینکه بین محتواهای مختلف سایت خود برای راحتی بازدید کنندگان و کاربران سایت ارتباط منطقی برقرار کنیم می توانیم از برچسب ها استفاده کنیم. استفاده کردن از کلمات کلیدی و مهم سایت در برچسب ها نیز یکی از اشتباهات دیگری است که در رابطه با استفاده از برچسب ها نیز به تأکید دارد. این کار باعث می شود نظم و انسجام سایت شما از نظر خزنده های گوگل به هم ریخته باشد و بر سئو سایت شما تأثیر منفی بگذارد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید