برای بالا بردن سرعت لود شدن صفحات سایت راه های مختلفی وجود دارد و باید مؤلفه های مختلفی را در کنار یکدیگر به صورت اصولی رعایت کنید. در این بخش به یکی از راهکارهای افزایش سرعت لود شدن صفحات طراحی سایت در تلفن های هوشمند می پردازیم. فریم ورک AMP یکی از ابزارهایی می باشد که می توان با کمک آن سرعت لود شدن صفحات در تلفن های هوشمند را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داد. با یک بررسی ساده و ابتدایی و یا تحلیل نتایج جستجوهایی که دیگر افراد در زمینه طراحی وب سایت و استفاده از تلفن های همراه و یا لب تاب ها و کامپیوترهای خانگی برای باز کردن صفحات وب سایت ها انجام شده است خواهید دید که به طور چشمگیری استفاده از موبایل برای وبگردی افزایش یافته و در حال رشد نیز می باشد. همین موضوع موتورهای جستجو و خصوصاً گوگل را واداشته است تا برای بالا رفتن سرعت لود شدن صفحات در تلفن های هوشمند اهمیت زیادی قایل باشد. در همین راستا گوگل فریم ورک AMP را وارد بازار کرد.

افزایش سرعت طراحی سایت در موبایل

فریم ورک AMP چیست


در واقع AMP مخفف جمله انگلیسی می باشد که به معنای افزایش سرعت بالا آمدن صفحات سایت در موبایل است و از جمله فریم ورک هایی است که به صورت OPEN Source منتشر شده است. این کار باعث می شود به کد نویسان و برنامه نویسان طراحی سایت این امکان داده شود که بهینه سازی سایت را به گونه ای انجام دهند تا در بهترین شرایط ممکن و با بیشترین سرعت صفحات طراحی وب سایت لود شده و کاربران موبایل ها از این شیوه استفاده رضایت داشته باشند.

افزایش سرعت طراحی سایت در موبایل

گوگل و اهمیت به کاربران در طراحی سایت


یکی از مواردی که باید همواره در طراحی سایت و سئو سایت در نتظر داشته باشید این است که از دید یک کاربر به سایت خود نگاه کنید و نه اینکه سایت را صرافاً برای موتور جستجو بهینه سازی کنید. برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد که طراحی وب سایت به گونه ای انجام شود که کاربران از آن رضایت داشته باشند و این گونه سایت ها را در رتبه بندی خود معتبر تر می داند. ورود فریم ورک AMP بسیاری از مشکلات لود شدن ویدئو ها و تصاویر را در هنگام وب گردی با موبایل حل می کند و باعث رضایت کاربران و به تبع آن رضایت گوگل خواهد شد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید