یکی از مواردی که افراد زیادی به دنبال آن هستند و دلایل آنها نیز در بسیاری موارد قابل قبول است طراحی سایت ارزان و نیز طراحی سایت رایگان است، اکثر این افراد خود توانایی و دانش طراحی سایت را ندارند و یا اینکه زمان کافی برای این کار ندارند. طبیعتاً از ما انتظار نداشته باشید که طراحی وب سایت رایگان و ارزان را بگوییم خوب است یا خیر. این قضاوت و ارزش گذاری به معیار های زیادی بستگی دارد و در برخی موارد می تواند خوب بوده و در برخی موارد دیگر خیر. بنابراین باید شرایط خود را بسنجید و مطابق با آن اقدام به استفاده از طراحی سایت ارزان و یا حتی طراحی سایت رایگان کنید.

طراحی سایت رایگان و ارزان 

طراحی سایت ارزان چه زمانی خوب است


خود طراحی سایت ارزان نیز مسئله ای است که نباید به هر فردی سپرده شود و باید به یک شرکت معتبر که خدمات طراحی وب سایت ارزان را نیز دارد بسپارید. تفاوتی که طراحی سایت ارزان با سایر طراحی سایت ها دارد که گاهاً هزینه آنها تا میلیون ها تومان افزایش می یابد در موارد بسیاری است و یادآور آن ضرب المثل که هر چقدر پول بدهید آش می خورید. اما برای افرادی که هدفشان از طراحی سایت فقط معرفی خود است و برنامه زیادی برای گسترش آن ندارند طراحی سایت ارزان می تواند بسیار بهتر و به صرفه تر از سایر طراحی سایت ها باشد زیرا نیازی به امکانات و آپشن های مختلف ندارند و تعداد صفحات آنها نیز کم است و گاهاً یک طراحی سایت استاتیک نیز می تواند جوابگوی آنها باشد.

طراحی سایت رایگان و ارزان 

تفاوت طراحی سایت ارزان با گران


طراحی سایت های ارزان قیمت و رایگان با استفاده از قالب های آماده انجام می شود و اصولاً ایجاد تغییرات در آنها بسیار مشکل بوده و در طول زمان مشکلات زیادی را برای مدیران این سایت ها ایجاد می کند و برای کساانی که قصد دارند در سایت خود مرتباً محتوا قرار دهند و تغییراتی ایجاد کنند و یا امکاناتی را بیافزایند اصلاً مناسب نخواهد بود. سئو سایت در طراحی سایت های ارزان بسیار مشکل بوده و اصولاً نباید روی سئو آنها چندان حساب کنید. این گونه سایت ها می تواند باگ های امنیتی داشته و بنابراین نباید اطلاعات مهمی در انها قرار دهید و بیشتر نقش یک کاتالوگ را برای شما دارند. در طراحی سایت هایی که هزینه بیشتری را طلب می کند قالب و بیشتر بخش های سایت به صورت اختصاصی و با توجه به خواسته شما و کسب و کارتان برنامه نویسی و کد نویسی شده و همواره می توانید در آن تغییراتی را انجام دهید و از نظر سئو سایت نیز قابلیت این را دارند که به آسانی در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید