در رنکینگی که گوگل از طراحی سایت های مختلف و در کلمات کلیدی متفاوت ارائه می دهد یا همان لیستی که شما هنگام مراجعه به گوگل و جستجوی یک کلمه می توانید مشاهده کنید عوامل زیادی دخیل هستند. این عوامل شاید بیش از دویست آیتم گوناگون را شامل می شود. طبیعتاً شناخت و تسلط به همه این عوامل در طراحی سایت حتی برای کارشناسان سئو سایت نیز می تواند دشوار باشد، خصوصاً که عوامل یاد شده صرفاً حاصل تجارب کارشناسان و متخصصین بوده و گوگل و سایر موتورهای جستجو به صورت رسمی در این مورد اظهار نظری نمی کنند، ولی شناخت مهم ترین این مؤلفه ها می تواند در درک عمومی شما از سئو مؤثر بوده و بتوانید با رعایت اصولی آنها در رقابت برای کسب رتبه های برتر گوگل مباره و تلاش کنید.

رتبه بندی دامنه و طراحی سایت در گوگل 

معیارهای رنک دهی گوگل به طراحی سایت ها


همانگونه که گفتیم در کسب رتبه های برتر موتور جستجو برای طراحی سایت خود باید معیار های زیادی را در نظر بگیرید و اگر می خواهید در کلمات کلیدی خاصی، سایت خود را به اولین نتایج پیشنهادی گوگل به کاربران اینترنت برسانید باید اجزای مختلف را با دقت انتخاب و در کنار هم قرار داده و با فعالیت و هزینه به این مهم دست یابید. از جمله مهم ترین معیار ها می توان به انتخاب صحیح و اصولی کلمات کلیدی و ارتباط منطقی با کسب و کار شما، انتخاب هاست عالی، سئو سایت مناسب و اصولی، ثبت بک لینک های معتبر و مداوم، تولید محتوای با کیفیت، دامنه مرتبط و در نظر گرفتن شرایط کسب و کار و منطقه جغرافیایی برای انتخاب دامنه مناسب و هاست و بسیاری موارد دیگر می تواند از مؤلفه های مهم در رتبه دهی موتورهای جستجو و خصوصاً گوگل باشد.

رتبه بندی دامنه و طراحی سایت در گوگل 

معیارهای رنکینگ دهی دامنه در گوگل


اینکه سن دامنه شما چه میزان است و در چه تاریخی به ثبت رسیده است یکی از مهم ترین مؤلفه ها در رتبه بندی دامنه شما توسط گوگل است و هر میزان دامنه شما قدیمی تر باشد بهتر خواهد بود. همچنین از دیگر مزایای یک دامنه با سن بالا این است که هم در تعداد بازدید کنندگان مؤثر است و هم ساده تر و سریع تر توسط موتور های جستجو یافت می شود و از اعتبار بیشتری نیز برخوردار است. در هنگام خرید دامنه باید سعی کنید که به صورت بلند مدت آن را تمدید کنید زیرا این کار نیز در سئو سایت شما مؤثر است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید