اهمیت SSL در سایت برای گوگل


در مورد گواهینامه SSL متاسفانه دیده می شود که بسیاری از طراحی سایت ها چندان اهمیت نمی دهند یا آشنایی با آن ندارند و این در حالی است که یکی از مؤلفه های مهم برای گوگل در امنیت سایت ها وجود SSL می باشد. به همین خاطر گوگل در مقاطع مختلفی برای طراحی سایت هایی که فاقد SSL بودند اخطارهایی فرستاده است و تذکر داده که امنیت سایت خود را جدی تر بگیرید. با توجه به این توضیحات نیاز دیدیم که برای آشنایی بیشتر کاربران با SSL نکاتی را برای شما عزیزان توضیح دهیم که امنیت سایت خود را جدی تر بگیرید و گوگل را نیز شاکی نکنید.

گواهینامه SSL در طراحی سایت 

نیاز به SSL یک ضرورت در طراحی سایت


اعتماد و اطمینان نه تنها در طراحی وب سایت و سئو سایت بلکه در زندگی روزمره نیز یکی از واجبات و موارد مهم تلقی می شود. خصوصاً برای طراحی سایت فروشگاهی و طراحی وب سایت های مشابه که در آنها از درگاه اینترنتی پرداخت استفاده شده است امنیت سایت و اطلاعات رد و بدل شده اهمیتی دو چندان می یابد. تصور کنید که هنگام خرید در یک هایپر مارکت بعد از خرید متوجه شوید که جنس خریداری شده تاریخ انقضایش تمام شده است و یا مشکل دیگری دارد، در این صورت خیلی راحت می توانید به مدیریت مراجعه کرده و آن را پس داده و یا تعویض کنید. همین مورد می توان اعتماد خاطر زیادی را به شما بدهد. اما خرید از یک طراحی سایت فروشگاهی اینگونه نیست و نمی توان این اعتماد را کرد که جنس خریداری شده همان باشد که سفار داده اید و یا در صورت مشکل می توانید آن را پس بدهید یا خیر.

گواهینامه SSL در طراحی سایت 

گواهینامه SSL تضمین اعتماد در طراحی سایت


چاره مشکلات فوق در طراحی سایت با گواهینامه اعتماد الکترونیکی یا همان ssl می باشد. طراحی سایت ها می توانند با دریافت SSL اعتماد مشتریان را جلب کرده و امنیت سایت خود را نیز تضمین کنند زیرا برای کاربران اهمیت زیادی دارد که اطلاعات کارت های اعتباریشان در چه سایتی استفاده شده است و این اطمینان باید به آنها داده شود که یوزر و پسوردهای آنها در جای مطمئنی استفاده شده است و برای دیگران در دسترس نمی باشد به همین دلیل است که گوگل نیز بر دریافت گواهینامه SSL تأکید زیادی دارد. البته نماد اعتماد یا اینماد را نباید با SSL اشتباه گرفت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید