در مورد ثبت بک لینک و اینکه چه بک لینکی می تواند به سئو سایت شما کمک کند، همواره مباحث مختلفی در جریان است و گاهاً این مباحث در میان کارشناسان طراحی سایت به صورت متضاد نیز بیان می شود که تشخیص یک بک لینک اصولی را برای وبمستر ها دشوار می سازد. قبل از شروع بحث اشاره نماییم که تمامی مباحث مطرح شده در مورد بک لینک و نیز در مورد بهینه سازی سایت و سئو آن با توجه به سیاست سکوت و مخفی بودن الگوریتم های گوگل، فقط حاصل تجارب و آزمون خطاهای کارشناسان سئو و طراحی سایت می باشد.

ثبت بک لینک اصولی 

مقدمات ثبت بک لینک استاندارد


پیش زمینه ها و مقدمات خاصی برای ثبت بک لینک در طراحی سایت نیاز نداریم و فقط لازم است که برخی کارهای ساده را درست انجام دهیم. به همین منظور اگر از نظر هزینه کرد مشکلی ندارید و یا اینکه با شرکت هایی کار می کنید پیشنهاد می کنیم یک کارشناس سئو را استخدام کنید که سایت ها و فروم های مختلف را آنالیز کرده و انجمن های مطلوب را برای شما معرفی کند و شیوه کار را نیز به صورت اصولی بداند. در صورتی که به هر دلیلی قصد ندارید هزینه زیادی را برای طراحی سایت خود و سئو آن پرداخت کنید هم می توانید از یک کارشناس سئو سایت مشاوره بگیرید. بعد از تهیه لیستی از فروم هایی که رنک مناسب دارند می توانید با ارائه محتوای خوب به آنها از آنها لینک رایگان بگیرید. فالو بودن این لینک ها ارزش بسیار زیادی دارد.

ثبت بک لینک اصولی 

ایجاد بک لینک طبیعی در سئو سایت


همانگونه که در مقالات مختصری که در بخش آموزش طراحی سایت منتشر شده، اشاره کرده ایم سئو در طراحی سایت خود شامل سه نوع سئو می شود. سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری. در هر کدام از این انواع سئو ثبت بک لینک شیوه ی جداگانه ای دارد یعنی در سئو سیاه خرید بک لینک و روش هایی که از نظر گوگل اسپم می باشد انجام می شود که گاهاً در زمان کمی سایت را ارتقاء می دهد و گاهاً باعث پنالتی سایت شما می شود. بک لینک خوب بک لینکی است که به صورت منطقی و متداوم و با تولید محتوای خوب در سایت انجام بگیرد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید