بسیاری از مؤسسات و نهادها و حتی افرادی که با نوجوانان سر و کار دارند با توجه به گسترش اینترنت و همگانی شدن استفاده از تبلت ها و موبایل های هوشمند خصوصاً در میان قشر نوجوان به دنبال طراحی سایت هایی هستند که بتواند نوجوانان را جذب کرده و برای آنها مفید باشد. برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند نوجوانان در استفاده از فضای اینترنت توانایی بالایی دارند به دلایل مختلفی از جمله محدودیت دایره لغات و عدم آشنایی با اصول جستجو و امکاناتی که مرورگرها در اختیار آنها قرار می دهند نوجوانان نوجوانان نسبت به بزرگسلان تجربه و قابلیت کمتری برای استفاده از اینترنت دارند. به همین دلیل نیاز است اصول ویژه ای را در طراحی سایت برای نوجوانان در نظر بگیریم که در عین حال توانایی جذب مخاطبین بزرگسال را نیز داشته باشد.

طراحی سایت نوجوانان

اصول طراحی سایت برای جذب نوجوانان


با توجه به موارد و نکاتی که در مورد طراحی وب سایت و نوجوانان در بالا اشاره کردیم و اضافه کردن این نکته که قشر نوجوان علاقه و کنجکاوی زیادی به تکنولوژی دارند اهمیت زیادی دارد که چه اصولی را در ساخت سایت خود به کار بگیریم که بتواند این قشر را جذب سایت کند. اصول طراحی سایت حرفه ای برای نوجوانان با بررسی و تحقیق و تحلیل رفتار و نیازهای نوجوانان در محیط های گوناگونی که حضور دارند مانند محیط خانواده و مدرسه و جمع دوستان و محیط های اجتماعی قابل تفکیک و اجرا می باشد و می توان بسیاری از مواردی را که می تواند بدون اینکه به آنها آسیبی برساند در سایت گنجاند و آنها را جذب سایت کرد.


امکانات طراحی سایت نوجوانان


با بررسی هایی که انجام شده است نوجوانان هنگام وب گردی به مواردی نظیر موارد زیر توجه دارند و برایشان جذاب می باشد. سایت های با گرافیک بسیار خوب و عکس های با کیفیت، سایت هایی که به روز و آپدیت خبرهایی از پیشرفت های تکنولوژی ارائه می دهند و برای گوشی های تلفن همراه به صورت طراحی سایت ریسپانسیو انجام شده اند زیرا نوجوانان برای وب گردی از تبلت و گوشی بیش از سیستم های خانگی استفاده می کنند. نیز سایت هایی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند نیز برای نوجوانان قابل توجه است.

طراحی سایت نوجوانان

سئو سایت برای نوجوانان


نکته ای که برای طراحان سایت برای قشر نوجوان جالب و عجیب است این است که برخلاف بسیاری رده های سنی که بسیار کم طاقت بوده و خیلی زود سایت را ترک می کنند نوجوانان در صورتی که از سایتی خوششان بیاید زمان بسیار خوبی در سایت می مانند و باید عواملی نظیر اخبار ورزشی و هیجانی و تکنولوژی ها روز دنیا در عرصه های مختلف خصوصاً بازی های رایانه ای و دارا بودن امکان بازی آنلاین و چت روم ها و انجمن های مناسب و نیز امکان استفاده از خرید آنلاین در سایت برای محصولاتی که برای سن آنها مناسب است از مواردی است که می تواند نوجوانان را ساعتها در سایت شما نگه دارد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید