ورودی ترافیک در طراحی سایت اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند بر بخش های مختلفی در سایت از جمله رنکینگ سایت در گوگل و الکسا و سئو سایت تأثیر گذار باشد و همچنین هر میزان ترافیک سایت شما بالاتر باشد در واقع بازدید کنندگان بیشتری نیز به سایت شما مراجعه کرده و هدف هر شخص و سازمانی نیز از طراحی سایت جذب کاربران بیشتر می باشد، حال اینکه این جذب کاربر برای اطلاع رسانی باشد و یا اینکه برای اقدام به عملی خاصی در سایت. اما اصلی ترین و مهم ترین ورودی ترافیک برای طراحی وب سایت شما قطعاً موتور جستجوی گوگل می باشد. اما برای مدیران سایت اهمیت زیادی دارد که بدانند گوگل مهم ترین ورودی ترافیک سایت است و نه تنها ورودی، به همین دلیل در سه مقاله ای که در بخش آموزش طراحی سایت به شما عزیزان ارائه می دهیم چند ورودی مهم دیگر را برای ترافیک سایت به شما معرفی خواهیم کرد.

منابع ترافیک طراحی سایت

اهمیت وبلاگ نویسی در ترافیک طراحی سایت


حقیقت این است که اگر بخواهید به قصد کسب بک لینک رایگان اقدام به وبلاگ نویسی به صورت مهمان کنید این روش دیگر چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد و جوابگو نیز نخواهد بود. اما وبلاگ نویسی تنها به خاطر کسب بک لینک نیست و شما می توانید برای کسب ترافیک نیز از آن بهره ببرید و هر از چند گاهی پُست هایی را در وبلاگ های معتبر انتشار دهید و خصوصاً اگر در رشته خاصی یا در مورد موضوع مهمی اطلاعات مفیدی دارید از طریق پُست گذاستن در وبلاگ ها آن را به اشتراک بگذارید که این روش باعث می شود که به یک فرد مهبوب برای دنبال کردن توسط افراد زیادی بدل شوید و به تبع آن سایت شما نیز از این ترافیک قابل توجه سود ببرد.

منابع ترافیک طراحی سایت

تعامل با وبلاگ نویس ها و فعالین شبکه های اجتماعی


روش دیگری که می تواند به کسب ترافیک برای طراحی سایت شما بیانجامد تعامل مثبت و همکاری با سایر بلاگر ها و به اصطلاع فعالان فضای مجازی می باشد. یکی از کارهای مهم در طراحی سایت این است که رقبا و رفقای خود را شناسایی کنید و با بررسی کردن دریابید که در حوزه فعالیت شما چه افراد و سایت های دیگری در حال فعالیت هستند و با سایت هایی که قدرتمند بوده و محتوای با کیفیتی ارائه می دهند ارتباط برقرار کرده و در تعامل باشید. تعامل با سایر طراحی سایت ها مشابه نیز کار دشواری نیست و می توانید از طریق دنبال کردن آنها در شبکه های اجتماعی و ثبت نظرات و پسندیدن و به اصطلاح لایک کردن آنها با آنها ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید