گسترش فعالیت های آنلاین


در ادامه مقاله قبلی که تحت عنوان «طراحی سایت و مدیریت فعالیت آنلاین» ارائه دادیم در این بخش به سایر راهکارهای مدیریت فعالیت آنلاین در طراحی سایت اشاره می کنیم. اولین مورد گسترش فعالیت های آنلاین می باشد. اصولاً کاربران زیادی وجود دارند که در هنگام خرید اینترنتی دچار تردید و دو دلی می شوند و از برخی طراحی وب سایت ها خرید نمی کنند و این حرکت به معنای شکست آن سایت در جلب اعتماد کاربران می باشد. کار بسیار مهم در طراحی سایت این است که از طریق افزایش و گسترش فعالیت های آنلاین، برند و طراحی وب سایت خود را مطرح کنید و آنقدر شناخته شوید که کاربران دیگر شک و تردید به خود راه ندهند. اما چگونه فعالیت خود را گسترش دهید یکی از راه های آن استفاده از ایمیل می باشد. یک ایمیل برای پاسخ به کاربران سایت و دیگری برای شبکه های اجتماعی و همین دو ایمیل کافی است. مرتباً ایمیل عمده بفرستید و مطالب و موضوعات و تخفیف های خود را ارائه دهید.

فعالیت آنلاین و طراحی سایت 

حذف مطالب در طراحی سایت


یکی دیگر از موارد مهمی که در مدیریت فعالیت آنلاین شما در طراحی سایت و بهینه سازی سایت اهمیت دارد این است که اطلاعات کافی در مورد محتوا و حذف آن داشته باشید. تمامی مواردی را که در طراحی سایت و فعالیت های آنلاین خود حذف می کنید در قسمتی به نام آرشیو یا همان پایگاه داده هنوز وجود دارد. نکته مهم تر این است که در بسیاری موارد مطالب حذف شده توسط شما علاوه بر اینکه همیشه وجود خواهد داشت هنوز هم در دسترس می باشد. این نکته از این جهت اهمیت دارد که بهتر است در مدیریت فعالیت آنلاین خود و طراحی سایت شما دقت کنید که حتماً قبل از ارسال محتوا این نکته را مد نظر قرار دهید زیرا دیگر راه برگشتی وجود ندارد و حذف آن کمکی به شما نمی کند که افراد زیادی به آن دسترسی نداشته باشند.

فعالیت آنلاین و طراحی سایت 

بررسی کوکی های مرورگر در طراحی سایت


یکی دیگر از مواردی که شما باید همواره به آن دقت کنید این است که شما در هنگام وب گردی صرفاً توانایی این را دارید که سایت هایی را مشاهده کنید که که مرورگر نصب شده بر سیستم شما کوکی های آن سایت را پذیرا باشد. با دانستن این موضوع باید همواره کوکی های مرورگر خود را بررسی کنید. در صورتی که برخی سایت های نا آشنا به مرورگر شما کوکی می فرستند باید آنها را از تنظیمات حذف نمایید. یا برای راحت تر شدن کار شما می توانید از پلاگین ها نیز بهره بگیرید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید