رنگ سفید در طراحی سایت


در ادامه مبحث قبلی در مورد رنگ ها در طراحی سایت به رنگ سفید می رسیم. رنگی که همواره نشان صداقت و پاکی است و نماد خلوص. سفید از رنگ هایی است که در اکثر طراحی وب سایت ها استفاده می شود اما باید حتماً دقت کنید که استفاده از این رنگ بیش از اندازه نشود زیرا باعث خسته کنندگی چشم شده و احساس خلوتی بیش اندازه را به طراحی سایت شما می دهد. در صورتی که پیش زمینه شما سفید است هم باید مراقب رنگ های استفاده شده بر روی آن باشید و از رنگ های روشن استفاده نکنید. استفاده از رنگ های تیره تر و قوی می تواند ترکیب زیباتر و تأثیر گذار تر باشد و طراحی وب سایت شما نمود بهتری پیدا کند.

رنگ در طراحی سایت بخش دوم 

رنگ سیاه در طراحی سایت


رنگ دیگری که می توانید در ساخت سایت خود از آن استفاده کنید رنگ سیاه یا مشکی می باشد که بیشتر در رنگ فونت ها کاربرد دارد و طبیعتاً کمتر مدیری پیدا می شود که بخواهد سایت خود را سیاه رنگ کند. این رنگ برای رنگ پس زمینه اصلاً مناسب نمی باشد چون با قاطعیت می تواند گفت که قوی ترین رنگ موجود است و ترکیب رنگ بر روی آن اصلاً به چشم نخواهد آمد زیرا سیاه سلطه دارد بر رنگ های دیگر. همچنین اگر پس زمینه خود را سیاه کنید نوشته ها و مطالب و محتوای سایت شما نیز ناخوانا بوده و کاربر علاوه بر حس بدی که از بودن در سایت شما پیدا می کند نمی تواند محتوا را نیز واضح بخواند.


رنگ آبی روشن و رنگهای نئون


رنگ آبی روشن نیز از رنگ هایی است که از محبوبیت بالایی در طراحی سایت برخوردار است ولی به شرطی که از آن در پس زمینه طراحی سایت استفاده نکنید زیرا این رنگ نیز از مجموعه رنگ های قوی به حساب می آید. استفاده از این نوع رنگ ها در پس زمینه توصیه نمی شود و نمی توان زمان زیادی به آنها نگاه کرد. به همین خاطر سعی کنید از آن به صورت ترکیبی بر روی رنگ های دیگر استفاده نمایید و نه در پس زمینه سایت.

رنگ در طراحی سایت بخش دوم 

رنگ سبز و رنگارنگی طراحی سایت


رنگ سبز نیز خود به طیفی از انواع سبز ها تقسیم می شود. مانند رنگ سبز طبیعی که رنگ سال 2017 می باشد و در مقاله قبل مفصل در مورد آن صحبت کردیم. اما رنگ سبز جنگلی نیز رنگ دیگری است که پیشنهاد می کنیم برای پس زمینه از آن استفاده نکنید زیرا باعث خستگی و آزار چشم کاربران سایت شما خواهد شد و تعدادی از رنگ های دیگر نیز بر روی آن نمی توانند خود را نمایان کنند. تنوع بیش از اندازه رنگ نیز از دیگر مواردی است که نباید در آن زیاده روی کرد و مطمئن باشید اطلا کار شما را جذاب نمی کند. با توجه به موارد یاد شده سعی کنید بی تفاوت از تأثیر رنگ ها خصوصاً رنگ پس زمینه سایت خود عبور نکنید و در انتخاب و ترکیب آنها حتماً از کارشناسان مجرب طراحی سایت و گرافیک کمک بگیرید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید