یکی از مهم ترین مباحث نه فقط در آموزش طراحی سایت بلکه در سراسر اینترنت و دنیای طراحی وب امنیت است. امنیت اطلاعات همواره توسط هکر ها و افراد متخلف در حال تهدید است. افراد و شرکت های زیادی به این دلیل که احساس می کنند در سایت آنها اطلاعات مهمی قرار ندارد به امنیت در طراحی سایت خود توجه چندانی ندارند اما آیا عدم وجود اطلاعات مهم در طراحی وب سایت شما می تواند عدم توجه به امنیت سایت را توجیه کند؟

امنیت طراحی سایت

نکته ای که باید بدانید این است که اطلاعاتی که برای شما اهمیت ندارد می تواند برای هکر ها اهمیت زیادی داشته باشد و مورد سوء استفاده قرار بگیرد. همچنین مهم تر از این هکر ها از دسترسی به سایت شما جهت دسترسی به اطلاعات کاربران و سرور و نیز ارسال اسپم به نام شما بهره می برند و مشکلات زیادی را برای شما به وجود خواهند آورد که یکی از آنها سلب اعتماد کاربران از شما و کسب و کار شما می باشد.

امنیت طراحی سایت 

موارد مهم در امنیت طراحی سایت


از جمله موارد مهم در امنیت طراحی سایت این است اطلاعات را بشناسید و به صورت صحیح طبقه بندی کنید. برای اطلاعاتی که در اولویت اهمیت قرار می گیرد سطح دسترسی مشخص کنید و محدودیت هایی وضع نمایید تا اطلاعات با اهمت طراحی سایت شما در دسترس عموم قرار نداشته باشد. مورد بعدی بررسی و تحلیل و تست قسمت های مختلف سایت می باشد که باید در بازده های زمانی کوتاه مدت انجام بگیرد تا باگ های موجود در سایت شناسایی شوند و قبل از ورود اطلاعات مهم بتوانید اشراف امنیتی کاملی در سایت خود داشته باشید. نکته بعدی که اهمیت زیادی در طراحی سایت و امنیت آن دارد بروز بودن نرم افزارهای مورد استفاده توسط شما می باشد.

امنیت طراحی سایت

در سیستم های مدیریت محتوا انواع ماژول ها و پلاگین ها وجود دارد که کاربرد بسیاری از انها جلوگیری از نفوذ هکر ها به سایت می باشد و بروز رسانی آنها اهمیت زیادی دارد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید