طراحی سایت درج آگهی

landing page design

طراحی سایت درج آگهی و تبلیغات در خود امکان درج آگهی و نیز تبلیغات در فرمت آگهی را فراهم می آورد. طراحی سایت درج آگهی می تواند به کاربران این امکان را دهد که خود پنل درج آگهی را در دست بگیرند و آگهی های خود را درج نمایند. طراحی سایت درج آگهی امروزه در دسته بندی آگهی های مختلف موجود می باشد و ترافیک بالایی را به سمت سایت در آگهی های مختلف جذب می نماید.

 

طراحی وب سایت آگهی

 

 

طراحی وب سایت آگهی فرصت درج آگهی را در دسته بندی های مختلف برای کاربر فراهم می نماید. طراحی سایت آگهی امروزه از جمله سایت های پرترافیک می باشد که به واسط درج آگهی و یا مشاهده آگهی ترافیک بالایی از کاربران را برای خود فراهم می نماید. طراحی سایت آگهی در درج آگهی تور ، درج آگهی خودرو ، درج آگهی نیازمندی ها و غیره موجود می باشد. درج آگهی در طراحی سایت آگهی با توجه به دسته بندی که در نوع آگهی است انجام می پذیرد.

 

امکانات طراحی سایت آگهی

 

 

در طراحی سایت آگهی امکاناتی همچون درج آگهی ، دسته بندی نمودن آگهی ها ، امکان پروفایل سازی برای کاربران ، امکان درج بنر را فراهم می آورد. در طراحی سایت آگهی از امکان پروفایل سازی را به کاربران دهید در واقع می توانید ویژگی ها و خصوصیاتی را برای آگهی ها تعیین نمایید. برای مثال تعیین محدودیت برای درج آگهی ، امکان ستاره دار کردن آگهی ها ، تعیین تعداد عکس هایی که می توان بارگذاری نمود تماما مواردی هستند که در طراحی سایت آگهی قابل تعیین می باشند.

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید