با توجه به اهمیت موضوع و الگوریتم های جدید گوگل که بسیاری از طراحی سایت ها را اسپم کرده است نیاز دیدیم که در دو نوشتار به روش هایی که می تواند از اسپم شدن سایت در گوگل جلوگیری کند بپردازیم و طراحی وب سایت نونگار پردازش امید دارد که این نوشته مورد توجه شما همراهان عزیز قرار بگیرد. اسپم شدن طراحی سایت ما در گوگل می تواند تأثیر بسیار منفی بر سئو سایت ما بگذارد. با استفاده از این موارد می توانید تا حد زیادی از پنالتی سایت و اسپم شدن سایت خود جلوگیری کنید. برای اینکه بدانید یه سایت تا چه میزانی اسپم شده است می توانید از سایت moz.com استفاده کنید که با توجه به معیارهای اسپم گوگل تمامی سایت شما را بررسی کرده و به شما ارائه می دهد. در زیر به مجموعه ای از دلایلی که باعث می شود یک سایت اسپم سود اشاره می کنیم و با دقت در این موارد از اسپم سایت خود جلوگیری کنید.

اسپم طراحی سایت در گوگل 

محتوا و تأثیر در اسپم طراحی سایت


در میان این موارد می توان ابتدا به محتوا اشاره کرد که در هر سایتی استفاده شده و می توان گفت مهم ترین بخش طراحی وب و بهینه سازی سایت ما می باشد. همواره تأکید می گردد که هم برای جذب کاربران و هم برای جلب توجه گوگل و اعتبار دهی به سایت، باید محتوای با کیفیت تولید کنید. این تولید محتوا باید علاوه بر اینکه به صورت متداوم انجام شود بلکه محتوای سایت شما باید طولانی بوده و کپی نباشد و کُلیت آن در رابطه با عنوان اصلی سایت شما باشد و موارد دیگری که در مقالات بخش آموزش طراحی سایت قرار داده ایم که نتیجتاً این محتوای قوی باعث بهبود سئو سایت شما شده و اگر محتوای شما شرایط یک محتوای با کیفیت را نداشته باشد توسط الگوریتم های گوگل نظیر الگوریتم پاندا شناسایی و سایت شما اسپم می شود.

اسپم طراحی سایت در گوگل 

نقش لینک ها در اسپم شدن طراحی سایت


لینک ها را می توان به دسته لینک های خروجی و ورودی تقسیم نمود. لینک های خروجی سایت باید در حد مناسب باشد و اگر تعداد این لینک ها از میزانی که منطقی است بالاتر برود گوگل سایت شما را به عنوان سایتی که لینک خرید و فروش می کند شناسایی کرده و آن را اسپم می سازد. در کنار این لینک ها، لینک های داخلی سایت نیز اهمیت زیادی دارند زیرا می تواند یک زنجیره از مطالب را در سایت شما به هم پیوند دهد و ارتباط خوبی را بین محتوای سایت شما به وجود بیاورد، بنابراین اگر لینک های داخلی سایت شما از یک میزان نرمال کمتر باشد و ارتباط خوبی بین بخش های مختلف ایجاد نشود می توان منجر به پنالتی سایت شما شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید