سئو سایت یکی از مباحث پیچیده در طراحی سایت می باشد و همواره مدیران سایت ها برای اینکه به رتبه های مناسبی در موتورهای جستجو و گوگل برسند باید سئو سایت خود را بهبود ببخشند. برای سئو در طراحی وب سایت نه یک روش قطعی وجود دارد و نه تعداد این روش ها محدود و ساکن است. روش های سئو نتیجه بررسی و تحلیل کارشناسان بهینه سازی سایت است و همواره در حال پیشرفت می باشد و با توجه به تغییراتی که گوگل در الگوریتم های خود ایجاد می کند، روش های جدیدی نیز برای سئو سایت توسط فعالین سئو در طراحی سایت معرفی می گردد.

طراحی سایت و روش های روز سئو 

اهمیت بروز بودن سئو سایت


با توجه به موارد بالا در این نوشتار از برخی از آخرین تجارب سئو سایت کارشناسان نام می بریم و توضیحات مختصری را در مورد هر یک ارائه می دهیم. اگر دانشی از تکنیک های جدید سئو و موضوعات روز گوگل ندارید، پیشنهاد می کنیم این کار را به یک سئو کار حرفه ای بسپارید. اما اگر دوست دارید خودتان سایتتان را بهینه سازی و سئو نمایید، این اصول را حتماً سرلوحه کار خود قرار دهید. قبل از هر چیزی باید باز به کُلیات سئو سایت خود بازگردید ببینید آیا تمامی موارد لازم را انجام داده اید. مواردی که به ساختار کُلی طراحی سایت باز می گردد و شامل استفاده صحیح از تگ های هدینگ، چیدمان محتوا، نحوه ساخت منوها، آدرس دهی های صحیح و منظم و در یک کلام قابل دسترس بودن صفحات سایت از طریق یکدیگر و لینک های داخلی و غیره می شود.

طراحی سایت و روش های روز سئو 

چند روش بروز سئو طراحی سایت


در ادامه مطالب و معرفی روش های سئو سایت مورد اول انکر تکست ها می باشد و باید تلاش کنید محتوای سایت خود را به صورت صحیح به دیگر محتواهای سایت لینک دهی نمایید و البته حد معمول این لینک دهی را نیز رعایت کنید و تلاش کنید بیش از حد از لینک در محتوا استفاده نکنید. مورد بعدی عکس ها و تصاویر سایت شما می باشد که بیشتر بودن آنها نه تنها ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما می کشاند بلکه سایت شما را از نظر گوگل یک سایت قدرتمند می سازد و نیز ویدئو ها نیز امروزه یکی از روش های تأثیر گذار در سئو سایت و کسب ترافیک برای تراحی سایت شما می باشد. با استفاده از سرورهای قدرتمند و مناسب تلاش کنید سایتی در دسترس و پر سرعت داشته باشید زیرا لود شدن سریع سایت شما از معیارهای سئو سایت می باشد. موارد دیگری نظیر استفاده مناسب از لینک های داخلی سایت و نیز بروزرسانی های منظم سایت، ریسپانسیو بودن سایت و استفاده از امنیت بالا با استفاده از SSL نیز از روش های سئو سایت می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید