در ادامه مجموعه مباحثی که به روش های افزایش ترافیک در طراحی سایت و بالا بردن بازدید کنندگان اشاره کردیم در این نوشتار نیز به بررسی راهکارهایی دیگری که غیر از گوگل می تواند به افزایش ورودی سایت شما کمک کند خواهیم پرداخت. همانگونه که می دانید افزایش ترافیک سایت در طراحی سایت و سئو سایت نقش بسیار مهم و اساسی دارد و مدیران سایت ها برای بالا بردن ترافیک سایت خود هزینه های فراوانی انجام می دهند در حالی که می توان با راهکارهای ارزانی نیز ترافیک طراحی وب سایت خود را افزایش داد. هر چند کماکان بهترین روش قرار گرفتن در نتایج برتر پیشنهادی گوگل می باشد و بیان این موارد به معنای کم اهمیت جلوه دادن گوگل که هر سایتی بیشترین بازدید خود را از آن طریق می تواند جذب کند نمی باشد.

هر کسی در هر عرصه ای که مشغول به فعالیت می باشد تمایل دارد که مشتریان بیشتری داشته باشد. طراحی سایت و دنیای اینترنت نیز از این اصل جدا نیست و کسانی که اقدام به طراحی وب سایت می کنند تمام توان خود را برای بالا بردن ترافیک سایت خود به کار می گیرند. بنابراین می توان گفت که هدف غائی بسیاری از مدیران سایت در طراحی سایت خود افزایش تعداد بازدید کنندگان است. اما این سوال نیز همواره مطرح است که چگونه می توانیم تعداد کاربران سایت خود را افزایش دهیم و یا به عبارت بهتر بازدید واقعی سایت را افزایش دهیم. تبدیل کردن بازدید کنندگان به مشتری و خریدار در مرحله بعدی قرار می گیرد. با توجه به این موارد و اهمیتی که افزایش بازدید واقعی سایت دارد در این نوشتار برخی از نکاتی که رعایت آنها می تواند به افزایش بازدید واقعی کمک کند اشاره می کنیم.

افزایش بازدید طراحی سایت 

 بهینه سازی کردن سایت

اولین قدم برای اینکه میزان بازدید از سایت خود  را بالا ببرید این است که سایت خود را بهینه سازی کنید و مهم ترین نکته در بهینه سازی کردن یک سایت کلمات کلیدی آن سایت می باشد. کلمات کلیدی که در یک سایت مورد استفاده قرار می گیرد نشان دهنده محتوایی می باشد که در وبلاگ شما قرار دارد. برای اینکه بتوانید به یک کلمه کلیدی مناسب دست پیدا کنید.

  می توانید از تکنیک های سئو در این رابطه کمک بگیرید. در اولین قدم شما باید بر روی کلمه کلیدی خود متمرکز شوید و کلمه ای را انتخاب کنید که میزان حجم ججم جست و جو در ماه برای ان 10 هزار جست و جو بوده باشد. اولین ترفندی که برای افزایش بازدید سایت خود باید انجام دهید این است که سایت شما دارای پی ریزی خیلی قدرتمندی باشد.

 

 تازه سازی کردن محتوا

 یکی از روش های هک سئو که باعث افزایش بازدید سایت سئو می شود تازه سازی کردن محتوا می باشد که از روش های بسیار موثر در بالا بردن افزایش میزان بازدید سایت است. یکی از ساده ترین روش هایی که باعث می شود شما تجربه بهتری در تازه سازی مطالب سایتتان داشته باشید.

 این است که از کاربران بخواهید در رابطه با مطالب سایت شما نظر خود را عنوان کنید و انتقادها و پیشنهاد های خود را در این زمینه برای شما عنوان کنند. شما از این روش خواهید توانست به نیاز ها و سلیقه کاربران خود بیشتر آشنا شوید و بر اساس ان محتوا سازی مطالب خود را انجام دهید.

 تعریف کردن سایت به موتور های جست و جوگر

 از گزینه هایی که می توان از طریق آن به افزایش میزان بازدید  سایت خود کمک شایانی کنید این است که از موتور های جست و جو  خزنده برای خزش و ایندکس کردن سایت شما استفاده کنند. 

تا بتوانید از این طریق ورودی هایی که به سایت شما مرتبط هستند را ارتقا دهید و از این طریق به میزان رتبه سایت شما به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند.

 ساخت بک لینک ها

 از بخش های بسیار مهمی که در سیات ها وجود دارد و از اصول اساس هر سئو می باشد بک لینک ها هستند که نقش بسیار موثری در میزان بازدید سایت شما ایفا می کنند.  هنگامی که یک سایت دیگر نسبت به سایت شما لینک سازی می کند.

 از این طریق سیگنال هایی به گوگل ارسال می شود که نشان دهنده ارزشمند بودن سایت شما می باشد و این عنوان را بیان می کند که سایت شما و کلمات کلیدی ان به یکدیگر مرتبط هستند. علاوه بر این موضوع بک لینک ها قادر هستند تا میزان ترافیک سایت شما را به طور چشم گیری افزایش دهند. 

در واقع هنگامی که کاربران با یک کلیک کردن بتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند باعث می شود تا ترافیک سایت شما به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و احتمال خرید این کاربران از سایت شما به شدت افزایش پیدا می کند. 

 برای اینکه سایت خود را مجهز به بک لینک کنید نیازی به هزینه های گزاف نیست و شما می توانید از بک لینک های رایگان در منابع  مختلف استفاده کنید اما نکته ای که در این رابطه وجود دارد این است که ساخت بک لینک حتما باید بر اساس اصول و قواعد خاص خودش باشد تا نتیجه دهی مثبت نیز داشته باشد.

   تحلیل و بررسی رقبا

 این که رقیب های خود را در زمینه کاری مورد تحیلی و بررسی قرار دهید  بسیار مهم است و یکی از روش هاییی می باشد که باعث می شود میزان بازدید از سایت شما به میزان قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند.

 شما باید در جست و جو این موضوع باشید که اصلی ترین منبع ترافیک سایت های رقیب چه می باشد. از ساده ترین روش هایی که می توانید از طریق آن به تحلیل کردن سایت رقبا بپردازید این است که سایت رقیب را وارد ابزار الکسا کنید و از طریق آن به بررسی این موضوع بپردازید. 

اگر متوجه این موضوع شدید که گوگل در صدر فهرست سایت رقیب شما قرار دارد یعنی از اصول سئو و تبلیغات گوگل برای افزایش میزان بازدید سایت خود استفاده کرده اند.

  بهینه سازی کردن محتوای سایت

 شاید در هنگام جست و جو برای انتخاب یک کلمه کلیدی مناسب به کلمه کلیدی بسیار کوتاهی برخورد کنید و تمایل داشته باشید بر روی آن کلمه کلیدی شروع به کار کنید اما به هیچ عنوان نباید از تاثیری که کلمات کلیدی بلند بر سایت شما دارد غافل شوید. کلماتی که خاص هستند و نشان دهنده مفهوم خاص و در عین الحال واضحی هستند می تواند برای افزایش  رتبه سایت شما گزینه بسیار مناسبی باشند. هم چنین شما باید تازه سازی محتوای خود را بر اساس نیاز کاربران خود انجام دهید.

انجمن ها و فروم ها در طراحی سایت


یکی از روش هایی که امروزه در ایران می تواند مخاطبین فراوان و مهم تر از آن ثابتی را به سمت طراحی سایت شما بکشاند استفاده از انجمن های گفتگو می باشد که می توانید به صور ت هدفمند افراد زیادی را به سایت خود دعوت کنید و محیطی را برای صحبت و تبادل نظر آنها فراهم کنید. در نظر داشته باشید که امروزه یکی از محبوب ترین و بهترین سایت ها سایت هایی هستند که برای گفتگو به وجود آمده اند. در این نوع فروم ها و انجمن ها که می توان برای طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت پزشکی و هر نوع طراحی سایت دیگری از آن نیز استفاده کرد و انجمنی را در بخشی از سایت قرار داد افراد به تبادل نظر پرداخته و یا به دنبال جواب سوال های خود هستند و محیط مناسبی برای بازاریابی دیجیتال می باشد.

افزایش بازدید طراحی سایت 

پلتفرم های ویدئویی در طراحی سایت


روش دیگر جذب ترافک در طراحی سایت استفاده از پلتفرم های ویدئویی می باشد. محتوا به هر شکلی که باشد در سایت اثر گذار است و امروزه محتوای ویدئویی نزد کاربران و گوگل از ارزش زیادی برخوردار است و یکی از مواردی است که باید حتماً در طراحی سایت خود از آن استفاده کنید. پلتفرم هایی نظیر یوتیوب و آپارات می تواند با توجه به استفاده طیف وسیعی از کاربران از آن ها که میلیون ها نفر مخاطب دارند می تواند به شناخته شدن برند شما و افزایش ترافیک سایت شما کمک شایانی کند. اشتراک گذاری ویدئو در یوتیوب که متعلق به گوگل می باشد می تواند در مدت کوتاهی نتایج جالب توجهی را برای شما به ارمغان بیاورد و حتی از این طریق کسب درآمد کند. به همین دلیل است که تأکید داریم گوگل هرچند مهم ترین راه کسب ترافیک است اما تنها راه نیست و به موارد دیگر نیز باید توجه کنید.

توضیحات متا تگ ها در طراحی سایت

درصفحات متنی طراحی سایت شما بخشی به عنوان توضیحات متا وجود دارد واین توضیحات توسط ربات گوگل چک می شود مطمئن شوید که از این بخش بهترین استفاده را می کنید وخالی رها نمی شود توجه داشته باشید بهینه یکی از فاکتورهای مهم سئو می باشد . نقش طراحی سایت در بهبود تجارت الکترونیک که از جدید ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

ادرس صفحات در طراحی سایت

در طراحی سایت مپ سایتی که شامل تمامی آدرس صفحات طراحی سایت می باشد وجود دارند یو آر ال مطمئن شوید واگر این موضوع را تا به حال در نظر نداشتید هرچه سریع تر برای اصلاح ان اقدام کنید . انکر تکست در طراحی سایت باری بهبود کارایی بازدیدکنندگان از طراحی سایت ودر نهایت بهتر شدن وضعیت طراحی سایت در موتورهای جستجو باید از انکور تست ها استفاده کنید واین انکور تکست ها باید کاملا نرمال بوده و با طراحی سایت شما هم خوانی داشته باشد انکور تکست ها دکم هایی هستند که مخاط را به هدفش می رساند .برای مثال تنها کال تو کافیست که روی دکمه بنویسید برای خرید محصول اینجا کلیک کن .به طور کلی وجود دکمه اهمیت زیادی دارد .

ریسپانسیو بودن طراحی سایت در موبایل

در نظر داشته باشید زیرا همواره ریسپانسیو طراحی سایت خود را در موبایل وتبلت در هنگام طراحی سایت این موضوع بسیار بسیار مهم است ودر صورت مشکل شما مخاطبانی که از موبایل به طراحی سایتتان می آیند را از دست می دهید . محتوای مختلف آیا شما از انواع محتوا برای بهبود طراحی سایت خود استفاده می کنید ؟ برای مثال آیا در طراحی سایت شما ویدئو وجود دارد اگر تا به حال به این موضوع توجه نکردید فرصت را غنیمت شمارید واز همین حالا به فکر باشید.

سرعت لود شدن صفحات طراحی سایت

در طراحی سایت سرعت لود شدن صفحات باید به صورت مکرر چک شود واگر متوجه شدید که سرعت صفحات کم است باید این موضوع را در محتوا حجم تصاویر وبخش هاستینگ جستجو کنید .
دکمه اشتراک گذاری مطمئن شوید که مخاطبان شما می توانند تمامی صفحات طراحی سایت را با دوستانشان به اشتراک بگذارند یا اشتراک گذاری را در طراحی سایت شر فعال کنند . اهمیت محتوا در سئو طراحی سایت همچنان وجود محتوای خوب در طراحی سایت تاثیر زیادی دارد که ما برخی نکته های مفید را برای بهتر شدن محتوا قبلا در مطلب آخرین ترفندهای سئو 2018 بیان کردیم .

 افزایش بازدید واقعی طراحی سایت

ارتباطات و نوآوری در طراحی سایت


تولید محتوا همانگونه که اشاره کردیم از مهم ترین فاکتورهای طراحی سایت و بهینه سازی سایت می باشد. بارها گفته و باز هم تأکید می کنیم که محتوا در طراحی وب سایت پادشاهی می کند. اما این نکته را فراموش نکنید که تولید محتوای مناسب و انتشار آن در سایت به تنهایی نمی تواند ترافیک مورد نظر را به سایت شما جذب نماید. بنابراین به ارتباط با کاربران از طریق شبکه های اجتماعی نیاز خواهید داشت و باید از آنها برای معرفی محتوای طراحی سایت خود استفاده کنید. از میان شبکه های اجتماعی پیشنهاد ما تمرکز بر پنج مورد است. گوگل پلاس، بالاترین، توئیتر، فیس بوک و لینکدین. با استفاده از این شبکه ها می توان کاربران را با محتوای ارائه شده در سایت خود آشنا کرده و آنها را برای بازدید از سایت دعوت نمود. بر متن تمرکز کنید ولی از ویدئو و تصاویر و مطالب کوتاه و بلند و برای سلیقه های مختلف بهره ببرید.

تبلیغات مناسب و افزایش بازدید


اما در افزایش تعداد بازدید های واقعی سایت یکی از عوامل اصلی تبلیغ به روش های مختلف است برای مثال می توان از تبلیغات کلیکی و بنری و یا استفاده از سرویس های افزایش بازدید واقعی بهره گرفت که طبیعتاً بسیاری از روش های مفید برای مدیران هزینه هایی را نیز در بر خواهند داشت. این موارد باعث می شود که کاربران به صورت هدف دار وارد سایت شما شوند و از آن بازدید و در صورت نیاز در آن اقدام به عمل کنند. نوعی دیگر از تبلیغ نیز همان هزینه کردن بر روی کلمات کلیدی و یا به اصطلاح سئو سایت می باشد که ما به صورت جداگانه در مورد آن مقالات زیادی را ارائه داده ایم.

اقداماتی جهت افزایش بازدید سایت در گوگل انجام می شود که عبارتند از:
سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجو
سئو و بهینه سازی حرف اولی را در افزایش بازدید سایت در گوگل می زند انتخاب و پیدا کردن کلمات کلیدی می تواند تاثیر به سزایی بر رویافزایش بازدید سایت در گوگلداشته باشد.

•بروز رسانی محتوا
زمانی که محتوای خود را در سایت قرار می دهید زود زود بروز رسانی محتوا با ارزش بپردازید تا زمانی که بازدید کننده به خواندن محتوا می انجامد با مطالب قدمی رو به رو نشود که بسیار ذهنیت بدی را نسبت به سایت خود در ذهن خواننده به وجود می آورید.

•ایجاد بک لینک
یکی دیگر از بخش های مهم در سئو وجود بک لینک ها می باشد که در افزایش بازدید سایت در گوگل نقش مهمی را ایفا می کند هنگامی که طراحی سایت دیگری به سما لینک می دهد این نشان از با ارزش بودن سایت شما به موتور های جستجو گر می رساند.

•به تحلیل رقبا بپردازید
یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش بازدید سایت در گوگل می شود ایجاد ایده های جدید و خلاقانه می باشد همچنین شما باید همیشه رقیبان خود را زیر نظر داشته باشید و منابع دریافتی ترافیک سایت را مورد بررسی قرار دهید و با گرفتن ایده کارهای جدیدی در سایت خود اعمال کنید.

•از پست مهمان استفاده کنید
با استفاده از قابلیت پست مهمان می توانید این امکان را در اختیار افراد قرار دهید که برای سایت شما مطلب ارسال کنند و یا محتوای خود را در سایت های دیگر انتشار دهید با رعایت قوانین پست مهمان می توانید در افزایش بازدید سایت در گوگل کمک ویژه ای کنید.

•در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید
یکی از قدرتمندترین کارها که تاثیر فوق العاده ای روی افزایش بازدید سایت در گوگل دارد فعالیت کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی می باشد. شما با قرار دادن مطلب در شبکه های اجتماعی می توانید افراد را جذب مطلب خود کرده تا آن ها هم مطلب را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارند در نتیجه این پروسه به افزایش بازدید سایت در گوگل تاثیر مثبتی را در پی خواهد داشت یکی از تاثیرگذارترین شبکه های اجتماعی لینکدین می باشد.

•قرار دادن ویدیو در محتوای طراحی سایت
برای افزایش بازدید سایت در گوگل در محتواهایی که در سایت قرار می دهید محتوای ویدیویی هم در بین محتوای خود اضافه کنید تا محتوا و سایت شما بسیار جذاب باشد همچنین تحقیقات نشان داده که محتوای بصیرتی مانند تصاویر و ویدیو بسیار ارزشمند تر از محتوای متنی می باشد.

•ایجاد بخش تالار گفتگو
افراد دوست دارند نظرات و عقاید خود را به اشتراک بگذارند و با افراد دیگر به گفتگو بپردازند وجود تالار گفتگو می تواند این امکان را برای افراد محیا سازد تا راحت تر به قرار دادن نظرات خود بپردازند شما هم سعی کنید تا به پرسش های افراد پاسخ دهید تا اعتماد آن ها را جلب کنید.

•ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارهای جادویی که در افزایش بازدید سایت در گوگل بسیار نقش مهمی دارد وجود ایمیل مارکتینگ می باشد.

افزایش بازدید واقعی طراحی سایت 

•محتوای طولانی در سایت خود ایجاد کنید
یکی دیگر از روش های افزایش بازدید سایت در گوگل ایجا محتوای طولانی در سایت می باشد وجود محتوا با کلمات طولانی و تصاویر جذاب باعث جذب بازدید کننده زیادی می شود.

•در بخش کامنت نویسی فعال باشید
در کامنت نویسی سایت های شرکت و کسب و کار های مشابه شرکت کنید به پرسش های افراد پاسخ دهید و نظرات خود را بیان کنید تا افراد با دیدن نظر شما به دیدن سایت شما بیایند که این کار به افزایش ترافیک سایت شما اثر گذاشته از طرفی هم در ذهن بازدید کننده خواهید ماند.
راه های افزایش سئو سایت
سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجو
سئو و بهینه سازی حرف اولی را در افزایش بازدید سایت در گوگل می زند انتخاب و پیدا کردن کلمات کلیدی می تواند تاثیر به سزایی بر رویافزایش بازدید سایت در گوگلداشته باشد.

•بروز رسانی محتوا
زمانی که محتوای خود را در سایت قرار می دهید زود زود بروز رسانی محتوا با ارزش بپردازید تا زمانی که بازدید کننده به خواندن محتوا می انجامد با مطالب قدمی رو به رو نشود که بسیار ذهنیت بدی را نسبت به سایت خود در ذهن خواننده به وجود می آورید.

•ایجاد بک لینک
یکی دیگر از بخش های مهم در سئو وجود بک لینک ها می باشد که در افزایش بازدید سایت در گوگل نقش مهمی را ایفا می کند هنگامی که طراحی سایت دیگری به سما لینک می دهد این نشان از با ارزش بودن سایت شما به موتور های جستجو گر می رساند.

•به تحلیل رقبا بپردازید
یکی دیگر از عواملی که باعث افزایش بازدید سایت در گوگل می شود ایجاد ایده های جدید و خلاقانه می باشد همچنین شما باید همیشه رقیبان خود را زیر نظر داشته باشید و منابع دریافتی ترافیک سایت را مورد بررسی قرار دهید و با گرفتن ایده کارهای جدیدی در سایت خود اعمال کنید.

•از پست مهمان استفاده کنید
با استفاده از قابلیت پست مهمان می توانید این امکان را در اختیار افراد قرار دهید که برای سایت شما مطلب ارسال کنند و یا محتوای خود را در سایت های دیگر انتشار دهید با رعایت قوانین پست مهمان می توانید در افزایش بازدید سایت در گوگل کمک ویژه ای کنید.

•در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید
یکی از قدرتمندترین کارها که تاثیر فوق العاده ای روی افزایش بازدید سایت در گوگل دارد فعالیت کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی می باشد. شما با قرار دادن مطلب در شبکه های اجتماعی می توانید افراد را جذب مطلب خود کرده تا آن ها هم مطلب را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارند در نتیجه این پروسه به افزایش بازدید سایت در گوگل تاثیر مثبتی را در پی خواهد داشت یکی از تاثیرگذارترین شبکه های اجتماعی لینکدین می باشد.

•قرار دادن ویدیو در محتوای طراحی سایت
برای افزایش بازدید سایت در گوگل در محتواهایی که در سایت قرار می دهید محتوای ویدیویی هم در بین محتوای خود اضافه کنید تا محتوا و سایت شما بسیار جذاب باشد همچنین تحقیقات نشان داده که محتوای بصیرتی مانند تصاویر و ویدیو بسیار ارزشمند تر از محتوای متنی می باشد.

•ایجاد بخش تالار گفتگو
افراد دوست دارند نظرات و عقاید خود را به اشتراک بگذارند و با افراد دیگر به گفتگو بپردازند وجود تالار گفتگو می تواند این امکان را برای افراد محیا سازد تا راحت تر به قرار دادن نظرات خود بپردازند شما هم سعی کنید تا به پرسش های افراد پاسخ دهید تا اعتماد آن ها را جلب کنید.

•ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارهای جادویی که در افزایش بازدید سایت در گوگل بسیار نقش مهمی دارد وجود ایمیل مارکتینگ می باشد.

•محتوای طولانی در سایت خود ایجاد کنید
یکی دیگر از روش های افزایش بازدید سایت در گوگل ایجا محتوای طولانی در سایت می باشد وجود محتوا با کلمات طولانی و تصاویر جذاب باعث جذب بازدید کننده زیادی می شود.

•در بخش کامنت نویسی فعال باشید
در کامنت نویسی سایت های شرکت و کسب و کار های مشابه شرکت کنید به پرسش های افراد پاسخ دهید و نظرات خود را بیان کنید تا افراد با دیدن نظر شما به دیدن سایت شما بیایند که این کار به افزایش ترافیک سایت شما اثر گذاشته از طرفی هم در ذهن بازدید کننده خواهید ماند.

 

 سخن پایانی

 سایت ها  جدید ترین شیوه کسب و کار ها هستند که به سرمایه خاصی نیاز ندارند اما به روش هایی نیاز دارند که از طریق ان بتوانند میزان بازدید و ترافیک سایت خود را افزایش دهند چون به هر اندازه که بازدید سایت و در کنار آن ترافیک سایت افزایش پیدا کند میزان فروش و در امد سایت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.  یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن میزان بازدید سایت بهینه سازی کردن سایت می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید