طراحی سایت بانک

 

بانک داری الکترونیکی موجب گردیده است که طراحی سایت بانک ضروری تلقی گرددو امروزه تمامی بانک ها طراحی سایت خود را دارند و بسیاری از خدمات و سرویس های خود را از بستر وب سایت به مشتریان ارائه می نمایند. طراحی سایت بانک در منو و بخش های خود انواع خدمات و سرویس ها را می تواند معرفی و نیز به انجام رساند. امکان انتقال وجه ، امکان مشاهده موجودی ، گزارش گیری از تراکنشات های انجام شده مواردی هستند که در طراحی سایت بانک می تواند به صورت اینترنتی مورد انجام قرار گیرد.

 

 

 

طراحی وب سایت بانک

 

 

طراحی وب سایت بانک به منظور تحقق بخشیدن به بانک داری اینترنتی طراحی می گردد و در خصوص به کاربران اجازه می دهد که با وارد نمودن نام کاربری و پسورد وارد محیط کاربری خود شوند. انجام پذیری بسیاری از خدمات در بستر طراحی سایت بانک می تواند راحتی بیشتر کاربران را به دنبال باشد زیرا که نیازی به منتظر ماندن و رجوع به بانک ندارند و خود خدماتی که مورد نیاز دارند را به صورت اینترنتی انجام می دهند.

 

 

امکانات در طراحی سایت بانک

 

 

 

طراحی سایت بانک می بایست از نظر امنیتی بسیار قدرتمند باشد زیرا که در غیر این صورت امکان سوء استفاده پیش خواهد آمد و در حین انتقال به حساب های نادرست واریز می گردد. امنیت در طراحی سایت بانک فاکتوری کلیدی و مهم می باشد که پروتکل ssl می تواند این امر را تضمین نماید. در واقع پروتکل hhtps ضروری تلقی می گردد

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید