طراحی سایت جواهر

 

 

طراحی سایت جواهر و طلا برای طلافروشی ها و مشاغل مرتبط می تواند بازاریابی را به دنبال داشته باشد. طراحی سایت طلا و جواهر می تواند انواع نمونه طلا و جواهر ساخته شده را نشان دهند و نیز اینکه امکان سفارش دهی آنلاین را برای مشتریان میسر می نماید. طراحی سایت جواهر و طلا امروزه ترافیک بالایی از کاربران را به خود جذب می نماید و نیز می تواند امکان سفارش گیری آنلاین را نیز فراهم نماید. 

 

 

طراحی وب سایت جواهر

 

 

طراحی وب سایت جواهر در منوهای خود انواع مدل جواهر را می تواند قرار دهد تا کاربران پس از ورود به سایت به بخش مورد نظر خود وارد شوند و در آن به یافتن طلا و جواهر مورد نظر خود بیابند. می توانید امکان جستجو را نیز در طراحی سایت جواهر خود قرار دهید تا کاربران براساس قیمت مورد نظر و نیز ویژگی هایی که مدنظرشان می باشد به خرید طراحی سایت جواهر بپردازند.

 

 

 

امکانات در طراحی سایت جواهر

 

 

در طراحی سایت جواهر خود می توانید قابلیت های مختلفی مانند امکان جستجو ، دسته بندی جواهرات ، امکان سفارش آنلاین و نیز پرداخت آنلاین را داشته باشید. طراحی سایت جواهر به کاربران این فرصت را می دهد که افراد پس از ورود نوع طلا و جواهری که مدنظر دارند را انتخاب نمایند و نیز پس از انتخاب به منظور پرداخت به سمت درگاه اینترنتی پرداخت وارد گردند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید