طراحی سایت پیش بینی فوتبال

 

طراحی سایت پیش بینی فوتبال برای افرادی که علاقه مند به فوتبال هستند و می توانند در بستر طراحی سایت فوتبال محیطی از طرفداران به فوتبال فراهم نماید. طراحی سایت فوتبال در منوها و زیر منوهای خود می تواند محیطی را برای درج نظرات و کمانت های کاربران بگذارد. طراحی سایت پیش بینی فوتبال امروزه از جمله سایت های پرترافیک تعریف می گردد که قابلیت گرفتن نظر و ایده افراد در خصوص نتیجه فوتبال را خواهد داشت.

 

 

طراحی وب سایت پیش بینی فوتبال

 

 

طراحی وب سایت فوتبال لیستی از بازی های فوتبال را درج می نمایدو سپس به کاربران این فرصت را می دهد که در خصوص نتیجه بازی پیش بینی نمایند و سپس در صورت صحیح بودن پیش بینی مبلغی را خواهند گرفت و در صورت اشتباه حدس زدن نتیجه بازی مبلغی را از دست خواهند داد. طراحی سایت فوتبال با هیجان بسیاری برای طرفداران فوتبال همراه می شود که نتیجه ترافیک را برای طراحی سایت پیش بینی فوتبال به همراه می آورد.

 

 

قابلیت ها در طراحی سایت فوتبال

 

 

در طراحی سایت فوتبال قابلیت نمایش لیستی از بازی ها را فراهم می آورد و نیز امکان گرفتن و پذیرش نظرات کاربران را هم خواهد داشت. طراحی سایت پیش بینی فوتبال می تواند برای مالک وب سایت سایتی پردرآمد باشد که به واسط ترافیکی که در سایت موجود است می باشد

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید