بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو در طراحی سایت توسط مدیران وب سایت ها و ارائه دهندگان محتوا در اواسط دهه 1990 آغاز شد. در ابتدا، تمام مدیران طراحی وب ها فقط برای ارسال آدرس صفحه ی URL به موتورهای ارسال می کردند، بدین صورت که ابتدا لینک های دیگر را از آن استخراج می کردند و اطلاعاتی را که در صفحه پیدا کرده بود را باز می گرداند تا نمایه شود. برنامه دوم در طراحی سایت، به نام indexer شناخته می شود، اطلاعاتی درباره صفحه را استخراج می کند، مانند کلمات موجود در آن، جایی که آن اطلاعات در آن قرار دارد و برای هر کلمه خاصی وزنی دارد. بدین صورت که تمام لینک هایی که حاوی مطالب آن صفحه است را بعداً در یک زمان بندی برای بازیابی دوباره قرار می گیرند.

پیشینه سئو در طراحی سایت 

تعاریف سئو در طراحی سایت


صاحبان طراحی سایت ها ارزش امتیاز بالا در نتایج موتور جستجو را به رسمیت شناختن که این امر فرصتی شد برای سئو کلاه سفید و کلاه برداران سئو کلاه سیاه. اما در ادامه، سئو سایت به گفته دنی سولیوان، تحلیلگر صنعت، عبارت است از "بهینه سازی موتورهای جستجو " که در سال 1997 به کار گرفته شد. سولیوان بروس کلی را یکی از اولین افرادی که این اصطلاح را تبلیغ می کند، می شناسند. در تاریخ 2 می 2007، جیسون گامبرز تلاش کرد که اصطلاح سئو سایت را با متقاعد کردن دفتر علامت تجاری در آریزونا  نشان دهد که جستجوگرها به صورت"فرآیند" است که شامل دستکاری کلمات کلیدی و نه "خدمات بازاریابی" است.

پیشینه سئو در طراحی سایت 

روند سئو در طراحی سایت


نسخه های اولیه الگوریتم های جستجو براساس اطلاعات ارائه شده توسط وب مستر، مانند متا تگ کلمات کلیدی یا فایل های شاخص در موتورهای مانند ALIWEB. تگ های متا راهنمایی برای محتوای هر صفحه ارائه می دهند. با این حال، استفاده از متا داده ها در صفحات فهرست کمتر از گذشته قابل اعتماد است، زیرا انتخاب وبسایت های کلمات کلیدی در متا تگ ممکن است به عنوان یک نمایش نادرست از محتوای واقعی سایت باشد، .داده های نادرست، ناقص و ناسازگاری در متا تگ ها می تواند باعث این شود که صفحات برای جستجو های نامناسب رده بندی شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید