طراحی سایت تهیه غذا

 

طراحی سایت تهیه غذا در رستوران ها ، مراکز تهیه غذا و طبخ غذا مورد کاربرد قرار می گیرد و می تواند سفارشات مشتریان را مورد انجام قرار دهد. طراحی سایت تهیه غذا منوهای غذا را برای کاربران فراهم می نماید و کاربران با کلیکی خواهند توانست غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و در صفحه سفارش خود قرار دهند و نیز می توانید امکان پرداخت آنلاین را نیز فراهم نمایید.

web designweb development

 

طراحی وب سایت تهیه غذا

 

 

طراحی وب سایت تهیه غذا در منوهای خود انواع غذاهای موجود را می تواند درج نماید تا افراد انواع غذا ، نوشیدنی ها و سالادهای که می خواهند را مورد سفارش دهند همچنین می توانید امکان نظر گذاری را برای کاربران بگذارید تا در خصوص رضایتمندی و عدم رضایتمندی خود در مورد غذاها نظر دهند. تصاویری از غذا می تواند ایده ای در خصوص غذایی که کاربر می خواهد سفارش دهد ایجاد می نماید.

 

 

امکانات در طراحی سایت تهیه غذا

 

 

در طراحی سایت تهیه غذا وجود منوی غذایی و نیز امکان سفارش آنلاین غذا موجود می باشد. درگاه انلاین پرداخت نیز می تواند راحتی را برای کاربران فراهم آورد تا به راحتی سفارش خود را پرداخت نمایند. طراحی سایت تهیه غذا امروزه با ترافیک بالایی همراه هستند و همچنین برخی سایت های دیگر در زمینه درج آگهی برای رستوران ها و مراکز تهیه غذا فعالیت می نمایند

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید