طراحی سایت خیریه

 

 

طراحی سایت خیریه با هدف انجام امور خیریه و کمک رسانی به افراد طراحی می گردد و می تواند پل ارتباطی میان عموم افراد و مسئولیت در خیریه باشد. طراحی سایت خیریه می تواند فعالیت هایی که در این نهاد انجام می گردد را مورد نمایش قرار دهد. گزارشی از عملکرد خیریه و نیز فعالیت های خیرخواهانه ای که انجام می گیرد تماما می تواند در بستر طراحی سایت خیریه درج گردد.

 

 

 

طراحی وب سایت خیریه

 

طراحی وب سایت خیریه در صفحات خود گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط خیریه را می تواند درج نماید و به واسط آن ترافیک بالایی از خیرین را در طراحی سایت موجود نماید. در طراحی سایت خیریه می توانید شماره حساب خیریه و نیز طریقی که خیرین می تواند کمک های خود را به حساب خیریه واریز نمایند را درج نمایند. طراحی سایت خیریه در بستر خود اطلاعاتی در خصوص نحوه مدیریت خیریه می تواند درج نماید . شماره حساب خیریه ، نحوه ای که خیرین می تواند در فعالیت های خیرخواهانه فعالیت نمایند به راحتی می تواند در بستر طراحی سایت خیریه درج گردد. در واقع طراحی سایت خیریه پل ارتباطی میان عموم افراد و مدیریت خیریه خواهد بود که در موفق تر عمل نمودن خیریه موثر می باشد.

 

 

امکانات در طراحی سایت خیریه

 

 

در طراحی سایت خیریه می توانید توضیحاتی در خصوص عملکردهایی که تاکنون خیریه داشته است درج نمایید تا افراد تشریح بهتری در خصوص طرح های موفقی که خیریه داشته است کسب نماید. طراحی سایت خیریه پل ارتباطی قدرتمندی میان مدیریت خیریه و عموم افراد و نیز خیرین می تواند ایجاد نماید. همچنین افراد مستحق می توانند نحوه نام نویسی خود را در خیریه مورد پرسش قرار دهند تا در جهت بهبود عملکرد خیریه عمل نموده شده باشد

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید