طراحی سایت مهدکودک

 

 

طراحی سایت مهدکودک برای تمامی مهدکودک ها به عنوان آیتمی ضروری تلقی گردیده است زیرا که می تواند در بیان فعالیت هایی که توسط مهدکودک مورد انجام قرار گیرد بسیار موفق عمل نماید. در طراحی سایت مهد کودک می توانید در منوها و صفحات آن عملکردهای مهد کودک را بیان نمایید. جشن ها ، کار دستی هایی که توسط کودکان انجام می گیرد مواردی هستند که می تواند در طراحی سایت مهد کودک درج گردد.

 

 

 

طراحی وب سایت مهد کودک

 

web site color

در طراحی وب سایت مهد کودک می توانید فعالیت کودکان ، کارهای دستی که توسط بچه ها در مهد کودک انجام شده است ، برنامه و بازی هایی که با کودکان انجام می گیرد تمامی مواردی هستند که توسط مهد کودک مورد انجام می گیرد و می تواند در طراحی سایت مهد کودک درج گردد. در واقع طراحی سایت مهد کودک می تواند پل ارتباطی میان کودکان و مدیریت مهد کودک باشد تا فعالیت ها و اقداماتی که در مهد کودک انجام می گیرد را بدانند. 

 

فعالیت ها در طراحی سایت مهد کودک

 

 

در طراحی سایت مهد کودک می توانید برنامه روزانه کودکان ، تصاویری از جشن ها و مراسماتی که در مهد کودک انجام می گیرد ، فایل هایی که می خواهید توسط کودکان دانلود گردد و دیگر فاکتورها مواردی هستند که در طراحی سایت مهد کودک می تواند درج گردد و می تواند بدین واسط ارتباط مدیریت مهد کودک و والدین کودکان را تقویت نماید

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید