مؤلفه های طراحی سایت مناسب را در بخش های مختلف آموزش طراحی سایت توضیح دادیم. در مورد محتوا و نقش و اهمیت آن در طراحی سایت نیز مقالات مختلفی را ارائه کردیم. در این بخش به مؤلفه های یک محتوای مناسب و استاندارد در طراحی سایت خواهیم پرداخت. زمانی که کاربران وارد یک سایت می شوند موارد متعددی ممکن است در حضور آنها در سایت و یا ترک سایت توسط آنها تأثیر گذار باشد. از آدرس سایت گرفته تا طراحی وب سایت به صورت کُلی که می تواند شامل صفحه بندی و استفاده از رنگ ها و بسیاری موارد دیگر شود. اما محتوای سایت بدون شک مهم ترین و ماندگار ترین دلیل کاربران برای حضور در طراحی سایت ارزان و یا طراحی سایت فروشگاهی یا هر نوع طراحی سایت دیگر شما باشد.

محتوای مناسب در طراحی سایت 

اهمیت محتوا در طراحی سایت


با توجه به مواردی که در طراحی سایت و در بالا اشاره کردیم و نیز مقالات متعدد دیگری که ارائه داده ایم جدای از مؤلفه ها و شاخص های استاندارد طراحی وب سایت که پایه و مبنای سایت به حساب می آیند اصلی ترین و مهم ترین دلیل کیفیت یک سایت را می تواند کیفیت محتوای سایت عنوان کرد. بنابراین باید در محتوای خود یک ساختار اساسی و مهم را دنبال کنید و در آن معیارهای سئو سایت را نیز در نظر بگیرید. به همین دلیل و برای آشنایی شما با مؤلفه های یک محتوای مناسب و استاندارد در این نوشتار و نوشتار بعدی به شاخصه های محتوای مناسب در طراحی سایت خواهیم پرداخت. البته از نظرات و مشاوره های کارشناسان سئو سایت و طراحی سایت نیز غافل نشوید.

محتوای مناسب در طراحی سایت 

مبانی محتوای مناسب در طراحی سایت


زمانی که کاربران به جستجو در اینترنت می پردازند یا به دنبال محصول خاصی هستند و یا به دنبال یک محتوای مناسب در مورد کلمه مورد جستجوی خود که در هر دو صورت در سایت شما با محتوایی رو به رو می شوند که علاوه بر کیفیت نگارش خوب باید اصول نگارشی را نیز رعایت کرده و اشتباهات تایپی و املایی نداشته باشد. اما در این بخش چند نکته حائز اهمیت خودنمایی می کند که تلاش کرده ایم آنها را در چندین مرحله و به صورت گام به گام توضیح دهیم تا بتوانید از صفر تا صد یک محتوای مناسب را خود تولید کرده و به آن اشراف کامل داشته باشید. از شما همراهان همیشگی نونگار پردازش دعوت می کنیم تا در مقاله بعدی با ما در معرفی این مراحل همراه باشید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید