در نوشتار پیشین اشاره کردیم که محتوا و کیفیت آن تا چه میزان می تواند در طراحی سایت تأثیر مثبت داشته باشد و بر حضور کاربران در طراحی سایت شما و مدت حضور آنها مؤثر باشد. اما قرار بر این شد که در چندین مرحله به صورت گام به گام مراحل تحریر طراحی وب سایت را شرح دهیم. بنابراین اگر میخواهید که محتوای طراحی سایت شما بسیار خوب باشد این مراحل را در طراحی سایت خود به کار بگیرید. به صورت خلاصه این مراحل عبارت هستند از دارا بودن یک طرح کُلی و ایجاد پیش نویس و اطلاح نهایی محتوا و در نهایت اثبات خواندن که در زیر توضیح توضیح خواهیم داد.

محتوای مناسب در طراحی سایت بخش دوم 

اولین مرحله در تولید محتوای طراحی سایت


در اولین مرحله باید فرایندی را اعم از اینکه محتوای شما چیست به وجود بیاورید و در واقع این مرحله همان ساخت یک طرح ذهنی از محتوای مورد نظر می باشد و مشخص نمودن کلمات کلیدی که می خواهید در محتوای ساخت سایت خود استفاده کنید. همچنین در این مرحله باید از طیف کاربرانی که قرار است مخاطب محتوای شما باشند نیز آگاهی داشته باشید. قالب مقاله و حجم آن قرار است چه مقداری باشد و چند کاراکتر در آن استفاده کنید که برای سئو سایت شما نیز مناسب باشد. در این مرحله در واقع محتوای اصلی در ذهن شما شکل گرفته و قالب بندی و کُلیت آن مشخص می گردد. در طول کار شما برخی از این پیش ذهنیت ها حذف و برخی نیز به تناسب نیاز ممکن است به آن افزوده شود.

محتوای مناسب در طراحی سایت بخش دوم 

مرحله دوم در تولید محتوا در طراحی سایت


گام بعدی در طراحی سایت و نوشتن محتوای مورد نظر شما که بتواند هم تأثیر مثبت بر جذب کاربران بگذارد و هم سئو سایت شما را ارتقا ببخشد نوشتن چارچوب و تیترهای محتوا می باشد. اگر مرحله پیشین را به درستی انجام داده باشید به خوبی می توانید لیستی از عناوین و رئوس قابل استفاده در محتوای خود را بنویسید و چارچوب کار خود را مشخص سازید. در این بخش محتوای استفاده شده در صفحه اول و صفحات بعدی مشخص می شود و شما می توانید مطالب مهم تر را در صفحه اول قرار داده و کلمات کلیدی مهم تر خود را در کاراکتر های مهعم قرار دهید. این روش نه تنها در نوشتن محتوای طراحی سایت شما بلکه در هر نوشته علمی دیگری نیز می تواند کمک زیادی به جهت دار بودن کارها و محتوای شما کرده باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید