یکی از سوالات همیشگی و دغدغه های اصلی در طراحی سایت و مدیریت آن، هزینه وب سایت می باشد که بسیاری از افراد همواره با اینکه ممکن است طرح های خوبی را در ذهن داشته باشند اما به دلیل نگرانی از هزینه طراحی وب سایت خود از اقدام می مانند. هزینه وب سایت ممکن است به دلایل مختلفی متفاوت باشد و در آنالیز هزینه وب سایت همواره مؤلفه های فراوانی را باید در نظر گرفت. در این نوشتار به بررسی دلایل بالا بودن هزینه وب سایت پرداخته ایم و سعی بر این داریم که بررسی کنیم چه شاخصه هایی ممکن است تأثیر مثبت و یا منفی بر هزینه وب سایت بگذارند.

هزینه وب سایت 

عوامل مؤثر در هزینه وب سایت


هرچند که ممکن است افراد معدودی وجود داشته باشند که به دلیل مشکلات مالی و یا دلایل دیگری اقدام به طراحی سایت ارزان کنند و سایت آنها نیز از کیفیت مناسبی برخوردار باشد اما اطمینان داشته باشید که چنین موارد انگشت شمار و موقت است، زیرا هر فردی برای اینکه بتواند به تخصص و تجربه کافی برای طراحی سایت با کیفیت دست پیدا کند هزینه های بالایی کرده است. بیشتر افراد و شرکت هایی که اقدام به گرفتن هزینه وب سایت پایین می کنند از تجربه و تخصص کمی برخوردارند و در آینده از پشتیبانی سایت و موارد و مشکلاتی که پیش خواهد آمد بی خبرند و مسئولیت سایت ضعیفی که طراحی می کنند را نیز متقبل نخواهند شد. بنابراین تجربه و مهارت است که هزینه وب سایت شما را مشخص می کند و در کنار آن خواسته ها و نیازها و معیارهای وب سایت شما نیز از دیگر مؤلفه های هزینه وب سایت می باشد.

هزینه وب سایت 

نقش پشتیبانی در هزینه سایت


مورد مهمی که در طراحی سایت و بررسی هزینه سایت خود باید به آن توجه داشته باشید این است که صرف اینکه شما طراحی سایت را انجام دهید و شروع به کار کنید کار شما به پایان نرسیده است و موارد مهمی مانند آینده نگری و و پاسخگو بودن در هنگام بروز مشکلات که امری بدیهی در طراحی وب سایت است را باید مد نظر داشته باشید. اگر چند روزی سایت شما به دلیل مشکلات فنی از دسترس خارج شود بسیاری از تلاش های شما بی نتیجه خواهد ماند و در بسیاری مؤلفه ها مانند الکسا و کلمات کلیدی نتایج جستجو اُفت خواهید داشت. بنابراین هزینه وب سایت نه تنها شامل طراحی وب سایت بلکه شامل آینده نگری و در نظر گرفتن اقدامات لازم برای موارد ضروری و طرح های جایگزین نیز می شود که بدون تخصص و تجربه کافی مسلماً به دست نخواهد آمد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید