در حرفه و علم طراحی سایت افراد و شرکت های مختلف برای اینکه بتوانند در رقابت با دیگران به برتری برسند کار دشواری دارند و این برتری را از دو طریق می توانند به کاربرانی که در فضای اینترنت به دنبال بهترین شرکت های طراحی وب سایت هستند انتقال دهند. ابتدا نمونه کارهای طراحی وب سایت و سپس اینکه بتوانند طراحی سایت خود را به صورتی انجام دهند که در میان انواع طراحی سایت های دیگر برتر بوده و تمامی امکانات و نیروها و توانایی های خود را در طراحی سایت خود به کار بگیرند. با توجه به اینکه شرکت های طراحی سایت کار سئو سایت و بهینه سازی سایت را نیز انجام می دهند قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل و خصوصاً رتبه های برتر از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند این اعتماد را در کاربران به وجود بیاورد که شرکت یاد شده توانایی انجام پروژه آنها را بهتر از دیگران دارد زیرا در رقابت با دیگر شرکت های طراحی سایت برای رتبه های گوگل، توانسته برتری داشته باشد.

نمونه کارهای طراحی وب سایت 

اهمیت نمونه کارهای طراحی وب سایت


اما مهم تر از رتبه گوگل در کلمات کلیدی مرتبط، کاربرانی که آشنایی بیشتری با طراحی سایت دارند برای تشخیص اینکه کدام شرکت بهتر بوده و برای انجام کار آنها مناسب تر است به بخش نمونه کارهای طراحی وب سایت مراجعه می کنند. در این بخش که همه شرکت ها در سایت خود قرار داده اند رزومه و کارهای انجام شده شرکت قرار میگیرد. البته اصولاً شرکت های طراحی وب سایت بهترین نمونه کار طراحی سایت خود را در این قسمت قرار می دهند، ولی بهترین روش برای درک توانایی ها و اطمینان پیدا کردن از تجارب مشابه توسط شرکت طراحی سایت بدون شک مراجعه به بخش نمونه کارهای طراحی وب سایت آنها می باشد.

نمونه کارهای طراحی وب سایت 

نمونه کارهای طراحی وب سایت غیر واقعی


متأسفانه برخی از سایت ها و شرکت های نوپا که تعداد نمونه کارهای کمی دارند، برای جلب اعتماد مشتریان اقدام به قرار دادن برخی نمونه کارهای طراحی وب سایت در سایت خود می کنند که متعلق به آنها نیست و یا اینکه اصلاً وجود خارجی ندارد. علاوه بر اینکه چنین کار غیر اخلاقی اجهاف در حق شرکت ها معتبر مانند نونگار پرداز که بیش از دو هزار پروژه را انجام داده و بیش از 15 سال در این زمینه تجربه و تخصص دارد می باشد، فریب کاربران و مشتریان نیز بوده و زمانی که پروژه به پایان می رسد مشتریان در می یابند که آن شرکت های نوپا توان اجرای خواسته های مشتری (که بعضاً الگو گرفته شده از پروژه های بخش نمونه کار طراحی سایت خود شرکت بوده) را نداشته و از پشتیبانی سایت نیز عاجز می باشند. بنابراین نمونه کار طراحی وب سایت از اهمیتی زیادی در سایت برخوردار می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید