طبیعتاً در هر صنف و فعالیتی ارزان بودن از شاخصه ها و مؤلفه های اصلی است. طراحی وب سایت ارزان هم از این مقوله مستثنی نیست و افراد زیادی که در حال طراحی سایت می باشند و یا اینکه خود طراح سایت هستند برای تبادل نیاز دارند که قیمت ها مناسب باشد. البته ارزان بودن از سمت مشتریان بیشتر ملاک است و از سمت فروشندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمات اهمیت ارزان بودن بیشتر به این خاطر است که بتوانند با دیگر رقبا رقابت کنند. در این نوشتار چند راهکاری که می تواند منجر به طراحی وب سایت ارزان شود را بیان می کنیم.

طراحی وب سایت ارزان 

قالب آماده در طراحی سایت


یکی از مواردی که می تواند هزینه های سایت شما را به صورت چشمگیری کاهش دهد و طراحی وب سایت ارزان را به ارمغان بیاورد استفاده از قالب های آماده می باشد. البته استفاده از قالب آماده مشکلاتی را نیز می تواند در سایت به وجود بیاورد که در ادامه اشاره خواهیم نمود ولی در مجموع یکی از مؤلفه های طراحی وب سایت ارزان استفاده از قالب آماده می باشد. از مشکلاتی که در قالب های آماده وجود دارد و ممکن است افراد زیادی به آن ها اهمیت ندهند و حتی به عنوان یک مشکل هم مطرح نکنند تکرار بیش از حد این قالب ها در فضای اینترنت است. سایت های مشابه سایت شما بسیار زیاد خواهند بود و سایت شما نمی تواند یک سایت متمایز باشد.

طراحی وب سایت ارزان 

ورود اطلاعات در طراحی وب سایت ارزان


از موارد دیگری که می تواند از گزینه های طراحی وب سایت ارزان باشد این است که اطلاعات سایت را خود کارفرمایان وارد سایت کنند. ورود اطلاعات با توجه به کسب و کارهای مختلف و خواسته های کارفرما و کلمات کلیدی که بر روی آنها تمرکز کرده اند و نیز بخش های مختلفی که در سایت ایجاد کرده اند متفاوت می باشد و اگر کارفرمایان خود ورود اطلاعات سایت را بر عهده بگیرند می توانند طراحی وب سایت ارزان را داشته باشند زیرا این هزینه های ورود اطلاعات که گاهاً زمان بر نیز می باشد کاهش می یابد. البته فراموش نکنید که شرکت هایی مانند نونگار پردازش اطلاعات سایت شما را به صورت سئو شده وارد سایت می کنند که تأثیر مثبت زیادی بر رتبه کلمات کلیدی شما در گوگل دارد بنابراین توصیه ما این است که بخش ورود اطلاعات را نیز در صورتی که محدودیت هزینه ندارید به خود طراحی سایت واگذار نمایید.

طراحی وب سایت ارزان 

کیفیت طراحی وب سایت ارزان


اخیراً دیده می شود که شرکت ها و افراد زیادی پای در عرصه طراحی سایت و طراحی وب سایت ارزان گذاشته اند. اما آیا تمامی این شرکت ها با بررسی ها و اطلاعات کامل اقدام به طراحی وب سایت ارزان می کنند و در این مقوله مشتریان و زمان و سرمایه آنها و آینده سایت آنها را نیز در نظر می گیرند؟ قطعاً پاسخ خیر است. در طراحی وب سایت ارزان که قیمت به صورت عجیبی پایین است نه تنها سایت هایی بسیار بی کیفیت و کپی شده تحویل کارفرما داده می شود بلکه از پشتیبانی آنها نیز پس از مدتی عاجز می مانند. بنابراین حتی اگر به دنبال طراحی وب سایت ارزان هستید هم به شرکت های معتبر که تخفیف های مقطعی می گذارند مراجعه کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید